پاورپوینت برنج (Oryza Sativa) و اهمیت اقتصادی برنج (دانلود سریع)

پاورپوینت برنج (Oryza Sativa) و اهمیت اقتصادی برنج

دانلود سریع پاورپوینت برنج (Oryza Sativa) و اهمیت اقتصادی برنج با کیفیت بالا, فایل پاورپوینت برنج (Oryza Sativa) و اهمیت اقتصادی برنج از فروشگاه فایل پاورپوینت برنج (Oryza Sativa) و اهمیت اقتصادی برنج برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات پاورپوینت برنج (Oryza Sativa) و اهمیت اقتصادی برنج دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل پاورپوینت برنج (Oryza Sativa) و اهمیت اقتصادی برنج با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت برنج (Oryza Sativa) و اهمیت اقتصادی برنج

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود پاورپوینت برنج (Oryza Sativa) و اهمیت اقتصادی برنج  :پاورپوینت برنج (Oryza Sativa)
,پاورپوینت بذر برنج چیست
,پاورپوینت شرایط کشت برنج چیست
,پاورپوینت همه چیز درباره برنج

پاورپوینت برنج (Oryza Sativa) و اهمیت اقتصادی برنج

دانلود پاورپوینت برنج (Oryza Sativa) و اهمیت اقتصادی برنج در 28 اسلاید با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 28
حجم 1100/908 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت برنج (Oryza Sativa) و اهمیت اقتصادی برنج جهت رشته مدیریت در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

مقدمه

برنج غذای 30% جمعیت دنیا را تشکیل می دهد به همین دلیل مهم بوده و دارای اهمیت می باشد. برنج بعد از گندم از نظر غذایی رتبه دوم را دارا می باشد و از قدیمی ترین گیاهان زراعی است که برای تهیه خوراک انسان کشت می شده است. از کشورهای تولید تولید کننده برنج می توان چین، هندوستان، اندونزی، بنگلادش افغانستان و پاکستان را می توان نام برد.

50 الی 60 درصد کل برنج تولیدی به هندوستان و چین تعلق دارد. سطح کاشت برنج در ایران 560 هزار هکتار می باشد.

 

 

 

فهرست مطالب :

مقدمه

سابقه برنج کاری در ایران

اهمیت اقتصادی برنج
اکولوژی
مشخصات گیاه شناسی برنج

طبقه بندی واریته های برنج ایران

داشت یا مواظبت های زراعی برنج

عملیات برداشت برنج

و…


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل پاورپوینت برنج (Oryza Sativa) و اهمیت اقتصادی برنج توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند پاورپوینت برنج (Oryza Sativa) و اهمیت اقتصادی برنج یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

پاورپوینت برنج (Oryza Sativa) و اهمیت اقتصادی برنج توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید