پاورپوینت عوامل استرس زای شغلی 💯

دانلود پاورپوینت عوامل استرس زای شغلی باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت عوامل استرس زای شغلی

پاورپوینت-عوامل-استرس-زای-شغلیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 38 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
عوامل استرس زاي شغلي
آیا ما با استرس مواجهیم؟
بلی چرا ؟ (دلایل) :حجم کاری – حس کنترل – فضای کاری نا مناسب – سیستم اداری وتکنولوژی – ارتباطات سازمانی –فشار روانی- سلسله مراتب – ارزیابی عملکرد- آموزش کم – کمبود امکانات و منابع – کار تیمی – ساعات کاری نا منظم – عوامل پیش بینی نشده –
نه چرا ؟ (دلایل) : نداشتن ترس و نگرانی
مقدمه استرس یا فشار عصبی از مسائل بسیار حاد در سازمانهای امروزی می باشد که سلامت جسمی وروانی نیروی کار را به خطر انداخته و هزینه سنگینی را به سازمانها وارد ساخته است ، فشار عصبی در سازمان همچون آفتی فعالیتها را تحلیل داده و از بین می برد . گروهی از صاحب نظران رفتار سازمانی ، استرس ناشی از شغل را بیماری شایع قرن نامگذاری کرده اند . شاید بدرستی دوران ما زمان استرس ها است که در آن انسان بیش از هر عصر دیگری در معرض عوامل استرس زا قرار گرفته و مسائل زیادی از هر طرف او را احاطه کرده است . استرس نقطه شروع ابتلا به افسردگی است که می تواند بر سلامت جسم و روح انسان تأثیر بگذارد ، از این رو شناخت عوامل استرس زا و آنچه را که برای کاهش این عوامل می توان انجام داد دارای اهمیت است .  
استرس ( STRESS ) یا فشار روان-تنی چيست؟ استرس یا فشار روان-تنی به مجموعه واکنشهاي عمومي انسان نسبت به عوامل ناسازگار و پيش بيني نشده داخلي و خارجي اطلاق مي گردد. فشار روان – تنی تجربه اي است همگاني و عمومي که هرکس به کرات آن را در زندگي خود احساس کرده است برخلاف تصور، فشار رواني هميشه شامل حوادث ناخوشاينــد نيست بلکه مي تواند محصول موفقيتهاي خوشايند و مطلوب نيز باشد که سازگاري مجددي را در فرد مطالبه مي کند. به عبارت ديگر شايد نکته اصلي در موقعيتهاي تنش زا نياز به انطباق و سازگاري مجددي است که براي فرد ضرورت پيدا مي کند.

 

دانلود فایل