مبانی نظری و پیشینه رابطه سبک مدیریت كلاس با یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه رابطه سبک مدیریت كلاس با یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه رابطه سبک مدیریت كلاس با یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه رابطه سبک مدیریت كلاس با یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی

دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 114 کیلو بایت
تعداد صفحات 71
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه 15

2-1. مبانی نظری. 15

2-1-1. تعریف مدیریت.. 15

2-1-2 . مدیریت کلاس.. 17

2-1-2-1. سبک های مدیریت.. 27

2-1-2-2. سبک مدیریت مداخله گرا 28

2-1-2-3. سبک مدیریت غیر مداخله گرا 30

2-1-2-4. سبک مدیریت تعامل گرا 31

2-1-3. یادگیری خود تنظیمی.. 34

2-1-4. پیشرفت تحصیلی.. 45

2-1-4-1. اهمیت پیشرفت تحصیلی.. 48

2-1-4-2. اهمیت پیش بینی پیشرفت تحصیلی از لحاظ کاربردی.. 48

2-1-4-3. اهمیت پیش بینی پیشرفت تحصیلی از نظر کارآیی نظام آموزشی.. 49

2-2. مبانی تجربی. 49

2-2-1. تحقیقات انجام شده در داخل کشور. 49

2-2-2. تحقیقات انجام شده در خارج از کشور. 56

2-3. جمع بندی کلی نظریه ها و تحقیقات.. 73