شبكه نتورك (دانلود رایگان) 💯

دانلود شبكه نتورك (دانلود رایگان) باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

شبكه نتورك (دانلود رایگان)

شبكه-نتورك-(دانلود-رایگان)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 16 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏2
‏بسم‏ الله الرحمن الرحيم
GOLD MINE INTERNATIONAL
‏صفحه 1
‏ هركس در زندگي خود ايده آل هايي دارد كه براي رسيدن به آن تلاش مي كند ، خونه خوب ماشين خوب ، تفريح خوب و 0000 در واقع من مي خوام به شما يك راه ميان بر نشان بدم تا شما سريعتر به ايده آل هاي زندگي تون برسين . اما راه ميان بر به اين معني نيست كه مسافتي طي نشود بلكه مسافت طي مي شود اما مسافت كمتري نسبت به مسيرهاي ديگر است و شما زودتر به هدفتان مي رسد . خوب اين راه ميان بر Net work marketing‏است . تا حالا باNet work marketing‏آشنايي داشتيد ؟
‏صفحه 2
‏البته Net work marketing‏ چيز جديدي نيست ، حدود 50 سال در جهان فعاليت مي شود با پيشرفت اينترنت بصورت يك ‏صنعت‏ درآمده و پيش بيني مي شود تا سال 2010 نيمي از تجارت جهان را اشغال كند . تاكنون 3000 شركت در جهان در حال فعاليت از راه Network‏ هستند و درآمدي كه اين شركت ها در سال 2005 داشتند حدود 8000000 دلار بوده كه 5 برابر درآمد نفتي كشور ما است ‏.
‏پس مي آم اصول و قاعده Net work marketing‏ را بهتون توضيح مي دم .
‏فرض مي كنيد يك جنسي در كارخانه توليد مي شود ( با خودكار كارخانه را نشان دهيد )‌ اين جنس تا بياد بدست خريدار برسد بايد از واسطه هاي تجاري زيادي عبور كند ( واسطه ها را نشان دهيد ) عمده فروش ، فروشنده منطقه اي ، فروشنده محلي ، مغازه دار ، خريدار . خوب پس يك درصد هنگفتي 80% روي قيمت اوليه جنس 20% اضافه خواهد شد و ما يك افزايش قيمت كاذب داريم ( 80% )‌ كه هم ما ضرر مي كنيم و هم كارخانه
‏2
Net work marketing‏ در وا‏قع اومده جنس را به طور مستقيم ‏از‏ كارخانه به خريدار رسانده ( با خودكار نشان بده ) و واسطه ها را حذف كرده ( با خودكار واسطه ها را خط بزن ) و در واقع اون 80% اف‏زايش قيمت را بين كارخانه و مشتر‏ي‏ تقسيم كرده .
‏خوب يكي از اين شركت هايي كه در حال فعاليت است Gold mine international‏ است‏.‏
‏صفحه 3
‏گلد‏ماين اينترنشنال با نا‏م‏ تجاري GMI‏ كه مخفف Gold mine international‏ است ( با خودكار ) آدرس ، تلفن فاكس ، و مشخصات بانكي وب سايت و emil‏ شركت است و اين شركت نروژ‏ي‏ است .
‏صفحه 4
‏اين شركت در آبان 82 وارد ايران شد و از ارديبهشت 83 فعاليت خود را شروع كرد و تقريبا” يكسال ‏است ‏كه در حال فعاليت ‏مي باشد‏ پس بكر و تازه بودن اين ‏سيستم‏ يكي از دلايلي بود كه خودم هم وارد اين‏ سيستم‏ شدم مثلا” مثل ‏گلدكوئست‏ نيست كه 4 سال در حال فعاليت است و اشباع شده اين هم برگه ثبت شركت كه شماره ثبت روي آن درج شده . اين شركت در سال 2000 در نروژ تأسيس شده .
‏خوب اما اين شركت در نروژ است و مادر ايران چگونه به اين شركت اعتماد كنيم .
نمي دونم در باره verisign‏ چيزي شنيدين يا نه ؟ verisign‏ بزرگترين شركت بيمه گذار اينترنتي جهان كه سايت هاي بزرگ مثل yahoo ‏ – apple , IBM‏ بزرگترين سايت تجاري جهان را بيمه كرده و اين شركت به پليس اينترنتي مشهور است و كليه نقل و انتقالات مالي و

 

دانلود فایل