دانلود مقاله ران تارور 7ص 💯

دانلود دانلود مقاله ران تارور 7ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود مقاله ران تارور 7ص

دانلود-مقاله-ران-تارور-7صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 7 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1


“ران تارور” را در سال 1982 هنگاميكه در Philadelphia‏ Inquirer‏ كار مي كرد ديدم. او بسيار سختكوش ، با شخصيت و با استعداد است و به طور مداوم جدا از كار هاي معمولش براي روزنامه ها ، هنر و تكنيك خود را با انجام پروژه هاي ديگري ارتقا مي دهد.من از ديدن اولين تصوير مجموعه كار هاي او از” كابوي آفريقايي ‏–‏ آمريكايي” تحت تاثير قرار گرفتم .تارور در اين عكس ها تصويري نزديك و صميمي از مردمان آفريقايي ‏–‏آمريكايي ، كه در رسانه ها به آن ها پرداخته نمي شود ، ارائه داده است.
تارور خود از يك خانواده مزرعه دار است و در كارهايش به خوبي از پس نشان دادن روح و تاريخ زندگي اين خانواده ها كه راهي غرب شده اند بر آمده است. من خوشحالم كه عكس هاي او در رسانه ها و نمايشگاه هايي در سراسر آمريكا به نمايش در آمده اند ، تصاوير او بخش مهم و با‏ ارزشي از ميراث آمريكا محسوب‏ می شوند
‏”تام كندی” دبير عكس مجله نشنال جئوگرافيك در سال هاي 1987-1997
‏3


ران تارور در سال 1957 در Fort Gibson‏ اكلاهما سيتي متولد شد.مدرك ليسانس خود را در روزنامه نگاري و هنرهاي گرافيك از دانشگاه ايالتي شمال شرقي اكلاهما دريافت كرد . طي 14 سال به عنوان فوتوژورناليست در Philadelphia‏ Inquirer‏ كار كرد و در اين دوره جوايز بورسيه هاي تحصيلي و تحقيقاتي زيادي نصيب او شد. انجمن ملي روزنامه نگاران حرفه اي ، POY Picture of the year‏،انجمن ملي عكاسان خبري و World Press Photo‏ جوايزي را به او اهدا و از وي تقدير كرده اند.
در سال های گذشته مجله ” هفت هنر ” نام او را در فهرست انتخابي خود تحت عنوان ” 50 ستاره مترقي” منتشر كرد.
فرصت مطالعاتي كه از سوي انجمن هنرهاي پنسيلوانيا و بورسيه اي كه از جانب انجمن نشنال جئوگرافيك به وي اعطا شد امكان مطالعه و عكاسي عميق او را از زندگي كابوي هاي آفريقا-آمريكايي مدرن فراهم كرد.
نمايشگاه تارور تحت عنوان ”

 

دانلود فایل