حرکات اصلاحی 1 ( ppt ) 💯

دانلود حرکات اصلاحی 1 ( ppt ) باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

حرکات اصلاحی 1 ( ppt )

حرکات-اصلاحی-1-(-ppt-)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 70 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

1
2
حرکات اصلاحی
3
حركات اصلاحي ‎ تعاريف و مفاهيم
حركات اصلاحي
حركات اصلاحي يكي از بخشهاي تربيت ‎ بدني است كه هدف آن پيشگيري و رفع برخي ناهنجاريهاي جسماني توسط تمرينهاي بدني است ‎ . به سخن ‎ ديگر حركات اصلاحي عبارت است از برنامه ‎ اي ورزشي و حركتي كه در آن با اجراي تمرينهاي خاص عملكرد و ساختمان بدن تغيير مي ‎ كند و اصلاح مي ‎ شود. همچنين به ‎ افرادي مربوط مي ‎ شود كه به عللي مانند عدم رعايت بهداشت حركتي وضعيت بدني آنها از حالت طبيعي خارج شده است ‎ . اين حجم بالاي ناهنجاري كه در اثر محركهاي ‎ محيطي ايجاد شده است اكثراً از نوع برگشت ‎ پذير و يا اصلاح ‎ پذير است ‎ . دقت در اين رقم ضرورت توجه هر چه بيشتر به اين علم را نشان مي ‎ دهد ‎ . توجه به وضعيت ساختار بدن روزافزون است ‎ . اين موضوع از طرفي به سبب ماشيني شدن زندگي و استفادة ‎ كمتر از بدن و آثار مخرب ناشي از بي ‎ حركتي در وضعيت بدن و از طرفي ديگر به سبب توجه بيشتر انسان امروزي به سلامت ‎ ، طول عمر بيشتر، زندگي بهتر و ظاهري زيباتر ايجاد شده است .
4
زمان مناسب اجرای حرکات اصلاحی
نكتة مهم در اجراي حركات اصلاحي ‎ ، تعيين زمان مناسب براي اجراي اين ‎ گونه تمرينهاي است ‎ . اگر تمرينهاي اصلاحي در زمان مناسب طراحي و اجرا گردد، غلبه برمشكل مؤثرتر صورت مي ‎ پذيرد. از اين ‎ رو تمرينهاي اصلاحي بايد در برنامه تربيت ‎ بدني كودكان كم سن ‎ سال گنجانده شود.
5
تحقيقات بيان ‎ كننده اين است كه اكثر افراد وضعيت بدني طبيعي ندارند.
اين حجم بالاي ناهنجاري كه در اثر محركهاي ‎ محيطي ايجاد شده است اكثراً از نوع برگشت ‎ پذير و يا اصلاح ‎ پذير است ‎ . دقت در اين رقم ضرورت توجه هر چه بيشتر به اين علم را نشان مي ‎ دهد ‎ . توجه به وضعيت ساختار بدن روزافزون است ‎ . اين موضوع از طرفي به سبب ماشيني شدن زندگي و استفادة ‎ كمتر از بدن و آثار مخرب ناشي از بي ‎ حركتي در وضعيت بدن و از طرفي ديگر به سبب توجه بيشتر انسان امروزي به سلامت ‎ ، طول عمر بيشتر، زندگي بهتر و ظاهري زيباتر ايجاد شده است .

 

دانلود فایل