تحقیق پرش با نیزه 💯

دانلود تحقیق پرش با نیزه باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

تحقیق پرش با نیزه

تحقیق-پرش-با-نیزهلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 36 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏فهرست مطالب
‏پرش با نیزه
‏1- تاریخچه
‏ ‏جهان
‏ایران
‏ 2‏- ویژگیهای تکنیکی پرش با نیزه
‏ویژگی‌های تکنیکی تکنیک پرش با …
‏ویژگی‌های تکنیکی وضعیت …
‏ویژگی‌های تکنیکی کاشتن نیزه …
‏ویژگی‌های تکنیکی خم‌کردن نیزه …
‏ویژگی‌های تکنیکی جمع‌شدن به …
‏ویژگی‌های تکنیکی کشش و …
‏ویژگی‌های تکنیکی عبور از مانع
‏3‏- مراحل آمو زش پرش با نیزه
‏نحوهٔ گرفتن نیزه و حمل آن
‏تاب‌خوردن از سکو
‏تاب‌خوردن و چرخش از سکو
‏پرش با دورخیز کوتاه
‏پرش با تکنیک کامل (کاشتن …
‏4‏- ‏تخته پرش
‏جعبه پرش با نیزه
‏نیزه‌ها
‏محل فرود
‏5‏- قوانین پرش با نیزه
‏محوطه پرش با نیزه
‏قوانین مربوط به مسابقات
‏ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
‏2
‏3
‏جهان:
‏منشاء پيدايش دو و ميدانى به انسان‌هاى اوليه برمى‌گردد. انسان‌هاى اوليه، در جريات ‏تلاش براى بقاء، شکار و دفاع از دو بدن، پريدن و پرتاب کردن استفاده مى‌‌برند. با ‏گذشت زمان و تغيير شرايط زندگي، انجام اين حرکات طبيعى بيشتر براى عمليات جنگى صورت ‏مى‌گرفت. در زمان صلح که اوقات فراغت جنگجويان بيشتر بود و در اين زمينه‌ها به ‏تمرين و رقابت مى‌پرداختند.
‏نقوش روى اشياء و ظروف بجا مانده از دوران باستان، تصاوير انسان‌هايى را نشان ‏مى‌دهد در حال دويدن، پريدن و پرتاب کردن مى‌باشند. براساس مدارک موجود اثبات ‏گرديده است که پيش از اولين دوره مسابقات المپيک دويدن، پريدن و پرتاب کردن به ‏عنوان يک ورزش داراى جاذبه براى مردم يونان بوده است. مسابقه بيشتر دو و ميدانى به ‏يونان باستان مى‌رسد. در سال ‏۷۷۶‏ ق – م و رشته‌هاى ‏۵‏ گانه ورزشى مرکب از: دو سرعت، ‏پرش طول، پرتاب ديسک، پرتاب نيزه و کشتى تشکيل مى‌شد.
‏5
‏دو و ميدانى نوين در قرن ‏۱۹‏ در امپراطورى انگلستان بوجود آمده و رشته‌هاى قديمى ‏ابقاء و رشته‌هاى جديدى مانند: دو با مانع، دوهاى استقامت، پرش‌ طول و پرش سه ‌گام، ‏پرتاب چکش و وزنه جزو رشته دو وميدانى درآمدند. درسال ‏۱۸۱۰‏ ميلادى مسابقه‌اى در ‏زمينه دو و ميدانى در انگلستان انجام گرديد. در بين سال‌هاى ‏۱۸۵۷‏ و ‏۱۸۶۰‏ و مسابقات ‏دو و ميدانى بين دانشگاه‌هاى مشهور آکسفورد و کمبريج برگزار مى‌گرديد. ‏۲۰‏ سال بعد ‏رشته دو و ميدانى آن چنان توسعه پيداکرد که انجمن دو و ميدانى آماتورى انگلستان ‏تأسيس گرديد.
‏دو ‏۳۰۰۰‏ متر با مانع بصورت امروزى از مسابقات صحرا نوردى که بسيار مورد علاقه ‏سربازان انگليسى بود مشتق گرديد. از سال ‏۱۹۰۰‏ مسابقات با مسافت‌هاى مختلف انجام ‏مى‌شد، وى از سال ‏۱۹۲۰‏ مسافت رسمى ‏۳۰۰۰‏ متر تعيين شد. ايده واردکردن دو ماراتن در ‏سال ‏۱۸۹۶‏ در اولين دوره المپيک جديد بوجود آمده و انجام پذيرفت. پرش ارتفاع همراه ‏با انواع حرکات آکروباتيک، در قرن ‏۱۹‏ از جزاير انگلستان رونق يافت. پرش سه گام نيز ‏از جزاير ايرلند آغاز گرديد، در طى قرن

 

دانلود فایل