تحقیق برنامه راهبردي سرمايه انساني NSF 💯

دانلود تحقیق برنامه راهبردي سرمايه انساني NSF باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

تحقیق برنامه راهبردي سرمايه انساني NSF

تحقیق-برنامه-راهبردي-سرمايه-انساني-nsfلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 27 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏برنامه راهبردي سرمايه انساني‏ NSF
‏2
‏فهرست
‏هدف
‏سيستم مديريت سرمايه انساني NSF
‏سرمايه انساني در طول قرن
‏نيروي كار NSF
‏اهداف سرمايه انساني NSF
‏برنامه نيروي كار NSF
‏برنامه توالي NSF
‏سرمايه گذاري در سيستم مديريت سرمايه انساني NSF
‏ضميمه A‏ : تقويت سيستم مديريت سرمايه انساني NSF
‏ضميمه B ‏ : اطلاعات چهارچوب NSF
‏ضميمه C‏ : نكات پاياني
‏3
‏هدف:
‏اين برنامه راهبردي سرمايه انساني يك چارچوب براي سيستم برنامه انساني بنياد ‏علوم ملي(NSF‏) در خلال ‏ تشكيل مي دهد و بر روي استعداد و تعهد نيروي كار NSF‏ جهت برآوردن وظايف اساسي ساخته شده است. اين برنامه كه جانشين برنامه مديريت سرمايه انساني ‏2003‏ شده است فاكتورهاي داخلي و خارجي را مشخص مي كند كه برنامه ريزي سرمايه انساني را شكل مي دهد و يك چارچوب جامع براي سياستها و شيوه ها ارائه مي دهد كه راهنمايي مي كند كه براي ملاقات با نيروكارمان نياز است و NSF‏ را قادر مي سازد تا به عنوان يك سازمان برتري داشته باشد. برنامه، كه به دنبال آگاهي دادن به مديران NSF‏ و كارمندان مشابه است، يك روش راهبردي است و هر دو در ارتباط با مشخص كردن رقابتهاي سرمايه انساني در برابر اصول، به علاوه اينكه چگونه برتري بجوييم براي اينكه سرزنده گي و توانايي هاي نيروي كار NSF‏ را در تمام ترازها بيشينه كنيم كه از اهداف پيوسته برنامه و نيروي كار متمركز بيستر و برنامه ريزي متوالي استراتژي هاي عملي هيئت مديره منحصر به فرد NSF‏ ترسيم شده است و اداره ها قادر خواهند بود تا به صورت سازماني گسترش و توسعه يابند به خصوص ‏استراتژي هاي اجراي سرمايه انساني‏. برنامه به عنوان يك سند معيشت در نظر گرفته شده- كه تعبير محيط ها و نيازها را آنگونه كه بروز مي كنند تطبيق مي دهد.
‏سيستم مديريت سرمايه انساني NSF
‏بنياد علوم ملي نخستين آژانس فدرال است كه علوم اساس و تحقيقات مهندسي در حدود كشف در تمام زمينه ها، و آموزش علوم و مهندسي ‏در تمامي مراحل حمايت مي كند. براي بيش از نيم قرن، سرمايه گذاريهاي NSF‏ در علوم جديد نتيجه داده است و توليد كلاس جهاني علوم و نيروي كار مهندسي را فعال ساخته است. نوع آوريهاي براساس تكنولوژي را پرورش داده است و شكوفايي اقتصادي J.S.‏ را نيرومند كرده است.
‏4
‏وظايف NSF
‏ترويج ترقي علم و پيشروي در سلامت ملي، شكوفايي، رفاه، حفظ كردن دفاع ملي (قانون NSF‏ در 1950)
‏اهداف راهبردي NSF
‏اكتشاف: گسترش مزهاي دانايي، يادگيري: پيشرفت S&E‏ نيروي كار و سواد علمي، تحقيقات زيربنايي: مساحت تجهيزات و تأسيسات پيشرفته، نظارت: تقويت برتري در تحقيقات S&E‏ و آموزش
‏فاكتورهاي زيادي در موفقيت كلي NSF‏ مؤثربوده اند اما هيچ يك بيشتر از نيروي كار كيفيت بالا نبودند. در دهه آينده در يك اقتصاد جهاني علم محور فزاينده، موفقيت پيوسته NSF‏ و به طور غيرمستقيم دارائي هاي ايالات متحده، متكي به توانايي بنياد در عمل به نگرش كامل سرمايه انساني است.
‏نگرش سرمايه انساني
‏جذب، گسترش و حفظ يك تمايز، نيروي كه كلاس جهاني (در سطح جهاني) كه دائماً فرا مي گيرد و ظرفيت خود براي شكل دادن به آينده آژانس را گسترش مي دهد و پرورش يك فرهنگ از يكپارچگي و برتري كه خلاقيت و ابتكار عمل را تشويق مي كند و يك محيط زندگي كاري سلامت را ترويج مي دهد.
‏در پشتيباني از اين ديدگاه، NSF‏ يك سيستم مديريت سرمايه انساني فراگير را ايجاد كرد كه با ارزشهاي هسته اي و مركزي آژانس سازگار است و منعكس كننده وظايف و اهداف راهبردي است و در مقصود خود شفاف است و در اجراي خود منعطف است. اين سيستم مديريت سرمايه انساني، منطبق شده و شكل گرفته با وظايف و اهداف راهبردي NSF‏ است و شامل چهار مؤلفه مي باشد:
‏1)‏برنامه ريزي، اجرا و سنجش تحقيق ‏كرر براي مديريت سرمايه انساني 2) يادگيري انفرادي و سازماني 3) زيربناي كيفيت بالا كه فعاليت هاي مديريت سرمايه انساني را پشتيباني مي كند 4) مسئوليت جمعي و فردي و جوابگويي.

 

دانلود فایل