دانلود پاورپوینت چگونگی تجزیه و تحلیل شغل جهت رشته مدیریت در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx
پاورپوینت چگونگی تجزیه و تحلیل شغل
دانلود پاورپوینت چگونگی تجزیه و تحلیل شغل جهت رشته مدیریت در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 15 |
حجم | 709/228 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
توضیحات کامل
دانلود پاورپوینت چگونگی تجزیه و تحلیل شغل جهت رشته مدیریت در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
پایه و اساس(HRIS) داشتن اطلاعات درباره مشاغل است.از آن جا که مشاغل عامل اصلی در کارایی سازمان است پیشرفت سازمان در جهت اهداف خود بستگی به طراحی و اجرای دقیق و صحیح مشاغل دارد 0 در غیر این صورت کارایی افت و سود کاهش می یابد0
فهرست مطالب
مقدمه
تعریف
تجزیه و تحلیل شغل پایه اساسی همه وظایف مدیریت منابع انسانی
تحلیلگران شغل
اهمیت اطلاعات شغلی جمع آوری شده توسط تجزیه و تحلیل شغل
فعالیتهای اصلی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر اطلاعات تجزیه و تحلیل شغل
شرایط احراز هر شغل چیست؟
نکاتی در مورد جمع آوری اطلاعات
نکات
چگونگی تجزیه و تحلیل شغل
جمع آوری اطلاعات درباره مشاغل
روش های عمده تجزیه و تحلیل شغل
مراحل اجرای تجزیه و تحلیل شغل
روش های جمع آوری اطلاعات
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود“