⭐️پاورپوینت اصول برقراری ارتباطات مؤثر در سازمان

دانلود پاورپوینت اصول برقراری ارتباطات مؤثر در سازمان جهت رشته مدیریت در قالب 108 اسلاید و با فرمت pptx

پاورپوینت اصول برقراری ارتباطات مؤثر در سازمان

دانلود پاورپوینت اصول برقراری ارتباطات مؤثر در سازمان جهت رشته مدیریت در قالب 108 اسلاید و با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 108
حجم 3531/482 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت اصول برقراری ارتباطات مؤثر در سازمان جهت رشته مدیریت در قالب 108 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

مفھوم روابط انسانی و تفاوت آن با رفتار سازمانی: روابط انسانی علاوه بر کاربرد در سازمانھا ،می تواند در تمام محافل انسانی بکار رود .ولی رفتار سازمانی ،مختص سازمانھاست .روابط انسانی سعی در ایجاد رفتار مطلوب و شایسته در سازمان دارد ولی رفتار سازمانی ، رفتار را پس از بروز به صورت یک واقعه در سازمان،مورد مطالعه قرار می دھد .

 

 

 

فهرست مطالب
تعریف کلی ارتباط مؤثر 
تعریف علمی ارتباط  
فرایند ارتباطی
گیرنده پیام
با ز خورد
مفھوم روابط انسانی و تفاوت آن با رفتار سازمانی
قلمرو روابط انسانی
غایتھای حاصل از ارتباط
موضوعات مناسب ارتباط سازمانی 
منظور ار بکارگیری ارتباط در سازمانھا 
شاخص ھای روابط انسانی
موانع ارتباطات
موانع ارتباطی
انواع ارتباطات 
شیوه های ارتباطی در سازمان
انواع ارتباط
ارتباط با خود
فرایند خود آگاهی وهدف از آن 
اشکالات ارتباطی ما کدامند
چگونگی برطرف کردن ضعف ها و مشکلات ارتباطی
و…


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود