⭐️پاورپوینت استراتژی بازاريابی دکتر اسماعیل پور در 71 اسلاید

دانلود پاورپوینت استراتژی بازاريابی دکتر اسماعیل پور در 71 اسلاید در 71 اسلاید با فرمت pptx

پاورپوینت استراتژی بازاريابی دکتر اسماعیل پور در 71 اسلاید

دانلود پاورپوینت استراتژی بازاريابی دکتر اسماعیل پور در 71 اسلاید در 71 اسلاید با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 71
حجم 1761/645 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت استراتژی بازاريابی دکتر اسماعیل پور جهت رشته مدیریت در قالب 71 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

ويژگي‌هاي اهداف بلند مدت

 

•مناسب (Suitable): از يك طرف بايد با چشم‌انداز، ماموريت و از طرف ديگر با شرايط محيطي و دروني سازمان تناسب لازم را داشته باشند

•قابل فهم و مشارکتی(Understandable) : سازمان باید با مشاركت خود كاركنان هدف‌ها را بنحوي تعيين كنند كه روشن و قابل فهم باشند.

•دست يافتني (Achievable) : برای عدم کاهش انگیزه

•هماهنگ باساير اهداف (Consistent with other Objectives) : هر کدام از اهداف سازمان بايد به گونه‌اي تعيين شوند كه با ساير اهداف سازمان هماهنگ باشد.
 

 

 

انواع استراتژی سطح شرکت
استراتژی های ثبات

•استراتژي توقف/آغاز محتاطانه (Pause & Proceed with Caution strategy ): هنگام مواجه با آینده ای مبهم، تجدید قوا و سپس اجرای یکی از استراتژی های رشد یا کاهش. (دلپذیر در سال 1389)

•استراتژي عدم تغيير مهم در برنامه های جاری (No Change strategy ): عدم وجود تغییرات مهم در متغیرهای محیطی و شرایط مناسب فعلی شرکت و عدم وجود امکانات برای رشد و عدم الزام به کاهش، منجر به استراتژی فوق می شود. (لادن)

•استراتژي سود (Profit strategy): کاهش زیان و شاید بهبود سود از طریق کاهش هزینه های سرمایه ای مثل تبلیغات و تحقیق و توسعه و کاهش سبد محصولات؛ (پاسخ کوتاه مدت شرکت به شرایط بد جاری) رامک

 

 

 

عنوان :
تعریف استراتژی بازاریابی
تعریف مدیریت استراتژیک
مدل مدیریت استراتژیک
مکاتب مدیریت استراتژیک و استراتژی بازاریابی
سطوح استراتژی

کلیات
انواع طبقه بندی های استراتژی بازاریابی

چهار تیپ استراتژیک مایلز و اسنو

استراتژی های عمومی مایکل پورتر
استراتژی های چهارگانه انسوف

کلیات

ترتیب مطالب بعدی
•مرحله اول: تعیین چشم انداز و رسالت بنگاه (هولدینگ)

عناصر بیانیه رسالت سازمان

انواع بیانیه رسالت و ماموریت

مرحله دوم: تعیین اهداف کمی و کیفی سطح بنگاه

مرحله سوم: تدوین استراتژی های سطح بنگاه

1) ابزار استراتژی پورتفولیو
ماتریس بی سی جی

ابزار استراتژی پورتفولیو

ماتریس جنرال الکتریک:

انتقادات وارده به مدل های ترکیب فعالیت اقتصادی:

و…


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود