پاورپوینت اصول بازاريابی و سیستم بازاریابی نوین

پاورپوینت اصول بازاريابی و سیستم بازاریابی نوین

دانلود پاورپوینت اصول بازاريابب جهت رشته مدیریت

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

پاورپوینت اصول بازاريابی و سیستم بازاریابی نوین

دانلود پاورپوینت اصول بازاريابب جهت رشته مدیریت

مشخصات فایل

تعداد صفحات 14
حجم 94/432 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت اصول بازاريابی و مفاهیم آن جهت رشته مدیریت در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

بازاریابی یا مارکتینگ  بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. برای روشن شدن این تعریف باید ابتدا اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد. به عبارت دیگر بازاریابی عبارتست از معرفی محصول جدید یا قدیمی بصورت سیستماتیک یا غیرسیستماتیک به مشتری برای فروش محصول قدیمی یا جدید به مشتری. در اینجا ذکر دو نکته لازم است. این دو نکته عبارتند از اینکه در بازاریابی دو هدف نهفته است و این دو هدف عبارتند از: 1) هدف از بازاریابی فروختن محصول است. 2) هدف از بازاریابی آشنایی مشتری با محصول است.

 

 

 

فهرست مطالب
بازاريابي چيست؟
قسمتهاي اصلي مفاهيم بازاريابي
 چه چيزي يك مصرف كننده(مشتري)  را بر مي انگيزد تا اقدام كند؟ 
 چه چيزي نيازها و خواسته هاي مشتريان را برآورده ميكند؟
 چگونه مشتريان از بين محصولات و خدمات انتخاب مي‌كنند؟ 
 چگونه مشتريان محصولات و  خدمات را به دست مي‌آورند؟
 چه كسي محصولات و خدمات را خريداري مي‌كند؟
 سيستم بازاريابي نوين
 مديريت بازاريابي
 فلسفه مديريت بازاريابي
 تفاوت مفاهيم فروش و بازاريابي
مفهوم بازاريابي اجتماعي
 چالشهاي بازاريابي جديد


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢