⭐️نمونه چارچوب نظری تحقیق در پایان نامه یادگیری حرکتی و مفاهیم آن word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه یادگیری حرکتی و مفاهیم آن با فرمت docx در قالب 69 صفحه ورد

نمونه چارچوب نظری تحقیق در پایان نامه یادگیری حرکتی و مفاهیم آن word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه یادگیری حرکتی و مفاهیم آن با فرمت docx در قالب 69 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 69
حجم 310/985 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه یادگیری حرکتی و مفاهیم آن با فرمت docx در قالب 69 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

اغلب تغییرات موجود در اجرای حرکتی یادگیری را منعکس نمی کند در اصل بین اجرا و یادگیری مهارت های حرکتی تفاوت آشکار وجود دارد فردی را تصور کنید که در اولین اجرای یک مهارت بسکتبال مثل شوت آزاد موفق می شود توپ را وارد سبد کرده و نمره کامل را دریافت کند آیا این فرد مهارت شوت آزاد را فرا گرفته است؟ براساس تعریف اجرا باید قابل اطمینان باشد یعنی زمانیکه از فرد خواسته شود در انجام دوباره مهارت، مجددا همین سطح اجرا را حفظ کند، قابلیت آن را داشته باشد نکته بعدی در تعریف بالا این است که یادگیری در اثر تمرین و تجربه بدست می آید میزان این تمرین براساس تفاوت های فردی متغیر است و فردی که دارای تجربه نمی باشد، آموزش ندیده و تمرینی در زمینه اجرای یک مهارت نداشته است نمی تواند مهارت را فراگرفته باشد 

 

 

 

فهرست مطالب 
مقدمه 13
2-2 مفاهیم نظری تحقیق (بخش اول) 13
2-2-1 یادگیری حرکتی 13
2-2-2 تمایز یادگیری و اجرا 14
2-2-3 سنجش یادگیری 14
2-2-4 طبقه بندی مهارت ها 15
2-2-5 آموزش 16
2-2-5-1 معرفی 16
2-2-5-2 نمایش مهارت 17
2-2-5-3 آموزش های کلامی 17
2-2-6 دستورالعمل های آموزشی و توجه 18
2-2-7 توجه 18
2-2-7-1 ویژگی های توجه 19
2-2-7-2 ظرفیت 19
2-2-7-3 ظرفیت و سطح اجرا 20
2-2-8 تئوری های توجه 20
2-2-8-1 از دیدگاه زمان محدود 20
2-2-8-2 از دیدگاه دسترسی به منابع محدود 23
2-2-8-2-1 نظریه منابع مرکزی 23
2-2-8-2-2 نظریه چند منبعی 25
2-2-8-3 دیدگاه انتخاب عمل مربوط به توجه 27
2-2-8-4 تئوری ها و نظریه های جدید 27
2-2-8-4-1 مدل حافظه کاری بدلی 28
2-2-8-4-2 تئوری بار شناختی 29
2-2-8-4-3 تئوری شناختی یادگیری چند رسانه ای 30
2-3 پیشینه تحقیق(بخش اول) 33
2-3-1 پیشینه مربوط به حافظه کاری 33
2-3-2 پیشینه مربوط به تئوری بار شناختی و یادگیری چندرسانه ای 38
2-4 مفاهیم نظری تحقیق (بخش دوم) 40
2-4-1 توجه انتخابی 40
2-4-2 کانونی کردن توجه 41
2-4-3 جهت دهی برتر توجه 42
2-5 پیشینه تحقیق(بخش دوم) 46
2-5-1 اولین شواهد تجربی 46
2-5-2 فرضیات موجود در باب اتخاذ تمرکز توجهی 50
الف- فرضیه عمل محدود شده 49
ب- نظریه ایده حرکتی جیمز 49
پ- فرضیه کدگذاری مشترک و فرضیه اثر-عمل پرینز 50
ت- فرضیه اختلال در خودکاری 50
ث- فرضیه پردازش آشکار 51
2-5-3 بحث فاصله 54
2-5-4سطح خبرگی و پیچیدگی تکلیف 57
2-5-5جنبه های دیگر 65
2-6 جمع بندی
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود