⭐️نمونه چارچوب نظری تحقیق در پایان نامه بازاریابی در ورزش و تقسیمات آن word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازاریابی در ورزش و تقسیمات آن با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد

نمونه چارچوب نظری تحقیق در پایان نامه بازاریابی در ورزش و تقسیمات آن word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازاریابی در ورزش و تقسیمات آن با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 23
حجم 93/640 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازاریابی در ورزش و تقسیمات آن با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

بازاریابی یكی از پیچیده ترین و مهمترین وظایف سازمان های ورزشی است. شركت های ورزشی باید از طریق تلاش های بازاریابی خود فرآورده را تبلیغ و آنها را به خریداران بفروشند تا بتوانند در كارشان كامیاب شوند (احسانی، 1382، 326).

 

 

 

فهرست مطالب
2-3 بازاریابی در ورزش 24
2-3-1 بازاریابی 24
2-3-2 تقسیمات بازاریابی ورزشی 25
2-3-3 محصول و خدمت 26
2-3-4 بازار 28
2-3-5 مصرف كنندگان 29
2-3-6 تقسیم بندی بازار 29
2-3-7 آمیزه بازاریابی 29
2-3-8 آمیخته بازاریابی خدمت ورزشی 32
2-3-9 استراتژی بازاریابی 33
2-3-9-1 استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف كننده 34
2-3-9-2 رفتار مصرف كننده 34
2-3-9-3 الگوی رفتار مصرف كننده 34
2-3-10 ماهیت رفتار مصرف كننده 35
2-3-11 عواملی كه بر رفتار مصرف كننده اثر می گذارند 37
2-3-12 فرآیند ارتباط در فروش میان تماشاگران به عنوان مصرف کنندگان: 39
2- 3-13 تشخیص قهرمان 41
2-3-14 تماشاگران به عنوان مصرف کنندگان 42
2-3-15 عوامل موثر در حضور و عدم حضور 42
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود