گزارش کارآموزی حساب سازان جنوب 💯

دانلود گزارش کارآموزی حساب سازان جنوب باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

گزارش کارآموزی حساب سازان جنوب

گزارش-کارآموزی-حساب-سازان-جنوبلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 40 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
2
‏دانشگاه آزاد اسلامي واحد ايذه
‏گزارش كارآموزي
‏رشته‏:‏ ‏حسابداري
‏موضوع:‏ ‏بررسي سيستم حسابداري
‏محل كارآموزي:‏ ‏ ‏شرکت حسابداری “حساب سازان جنوب”
‏تقدیم به مسافر جاده زندگی‏…
‏مسافر، به انتظارت خواهم ماند ، تاابد برای همیشه ، زیرا می‏ دانم که بسوی من باز خواهی گشت پ‏س با همه ی توانم این انتظار راتحمل خواهم کرد . به انتظارت خواهم ماند ، زیرا قلب من با هر تپش خود آهنگ خاطرات گذشته را می نوازد . قلبی که در آن خاطره ها و خوشی ها تا ابد مدفون است . حتی اگر بدانم روزی جسم تو به سوی من از نمی گردد باز هم به انتظارت می نشینم شاید روزی صدای پایی را بشنوم که از آن تو باشد
‏ ‏ ‏فاطمه ناصری پور‏ ‏–‏ ‏تابستان 90‏
3
‏پیشگفتار
‏امیدواریم که در آینده نزدیک بتوانیم با تخصیص و تجربیات بدست آمده در این دوره ی سودمند خدمتی هر چند کوچک به جامعه و در جهت پیشبرد ‏اهداف کشورمان انجام ‏دهیم . و در پایان از استاد جناب آقای حسین اخلاقی و جناب آقای حسن مرادی موسس شرکت خدماتی حساب سازان جنوب که با زحمات بی ریغ خودنسل جوان دانشجو را کمک و همیاری وما را راهنمایی ومساعدت نمودند کمال تشکر و قدردانی را داریم .
‏ ‏فاطمه ناصری پور ‏–‏ تابستان 90
4
‏مقدمه‏ ‏:
‏روند تغییر وتحولات در جامعه ام‏روز‏ی ان چنان سریع و شتابان است که پیش بینی مقدور نیست . حرکت کشورها به سوی یکپارچگی در زمینه های اقتصادی و فرهنگی و پدیده جهانی شدن ، بر اقتصاد والگوهای کسب و کار د‏ر ستاسر دنیا تاثیر گذاشته است . در سایه این تغییر وتحولات ، روند استخدام و معیارهای آن نیز در کشورها در حا‏ل‏ ‏تغییر است ؛ به طوری که افراد م‏ثل گذشته به دنبال استخدام مادام العمر و دائمی در یک شغل نیستند . همچنین ‏در شرکتها و سازمانها نیز دیگر چنین فرصتهایی وجود ندارد . ماهیت تغییر و تحولات در دنیای مشاغل ‏و حرفه ها طوری است که نیاز مستمر به کسب دانش و مهارت جدید در هر شغلی ‏ضروری به نظر می رسد . از طرف دیگر ، جهانی شدن و انتشار ‏سریع دانش و اطلاعات در عرصه ی اقتصاد موجب رقابت بیشتر بین شرکتها شده است ‏.
‏به همین دلیل دولتها به این ن‏ت‏یجه رسیده اند که برای کسب موفقیت اقتصادی در عرصه ی ‏ملی و ‏بین المللی‏ در عرصه ی خدمات و تولید محصولات در سازمانها ‏و شرکتها نیز مبرم به توسعه ی کارآفرینی ‏است که به عنوان عامل اصلی تغییر و محرک اصلی توسعه ، یعنی لوکوموتیوران توسعه ، حرکتهایی را آغاز کند که منجر به خلاقیت ونوآوری مستمر شود . این نوآوری ها بوجود نخواهد آمد ، مگر آنکه نهادهای مختلف ، زمینه وبستر آن را فراهم آورند .
‏تعریف کارآفرین :

 

دانلود فایل