پیشینه تحقیق با موضوع کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی

پیشینه تحقیق با موضوع کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی

پیشینه تحقیق با موضوع کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی

پیشینه تحقیق با موضوع کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی

دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 425 کیلو بایت
تعداد صفحات 29
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

پیشینه تحقیق با موضوع کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی

در 29صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی

کیفیت ومولفه های آن

تعاریف كیفیت:

– مونتگمری[1] كیفیت را این گونه تعریف می كند: كیفیت عبارت است ازمیزان تطبیق محصولات با خواستهای استفاده كنندگان از آنها. (نقل از صلح نژاد87)

– دمنیگ « كیفیت را با میزان یكنواختی و یكسانی كالا یا خدمت مربوط تعریف می كند. »(كزازی، 1378)

– جوران معتقد است « كیفیت عیارتست از مطابقت كالا یا خدمت با كاربرد آن، معنای دیگر این عبارت این است كه « استفاده كننده از كالا یا خدمت باید بتواند نیاز یا خواست خود را از آن كالا یا خدمت بر آورده سازد».(نقل از صلح نژاد87)

از تعاریف فوق چنین استنباط می شود كه آنچه كیفیت كالا یا خدمات را تعبین می كند، میزان انطباق آن با نیازها، استانداردها و انتظارات مشتری است.

اخیرا ً سازمانها و شركت های راهبر تنها به رضایت مشتری بسنده نمی. كنند، بلكه معتقدند باید مشتری خود را مشعوف، خوشحال و شاد كنند.

– استاندار صنعتی ژاپن 1981-8101 JISZ كیفیت را مجموع مشخصه ها یا عملكردهایی می داند كه روشن می سازد تولید یا خدمت، كاربرد معین خود را دارد یا نه. (نقل از صلح نژاد87)

– فلیپ كرازبی[2] معتقد است «كیفیت عبارتست از كاربی نقص یا خرابی صفر، از نظر او كیفیت رایگان است و با تغییر مدیریت ارشد، كیفیت بهبود می یابد».(نقل از صلح نژاد87)

كزاربی « كیفیت را مطابقت یك محصول یا خدمت با الزامات از پیش تعیین شده تعریف كرد».

– بیل كانوی[3] تعریف ویژه ای از كیفیت ندارد ولی در توضیح مدیریت كیفیت آن را بكار می برد: «توسعه، ساخت، اداره و یا توزیع محصولات یا خدمات كم هزینه كه مشتری آن را می خواهد یا به آن نیاز دارد. » با بررسی این تعارف می توان دریافت كه دو موضوع «انطباق با مورد مصرف و رضایت مشتری» عوامل اصلی اشاره شده در این تعاریف می باشند. (نقل از صلح نژاد87)

بنابر این كیفیت را می توان به قرار زیر تعریف نمود:

– مطابقت با خواسته ها و انتظارات مشتریان

– مطابقت با مشخصه های ارائه شده توسط مشتری

– مطابقت با اهداف كاربردی، محصول یا خدمت تولیدی (ریاحی، 1384)

از نظر دمینگ، كیفیت، مسئولیت مدیران ارشد است و بایستی مدیران سطوح بالای سازمان در این راستا كوشا باشند و برای بهبود كیفیت تصمیم گیری نمایند و همچنین لازم است مباحث كیفیت را به آنها آموزش داد (كزازی، 1378، ص 9) و به نظر دمنیگ 94 درصد از تمامی مشكلات كیفیت به مدیریت مربوط است (شریف زاده، 1379، ص 40). ژوران بر كانون های بهبود كیفیت توجه دارد و تاكیدش بر مشتری می. باشد (حاجی شریف، 1374، ص 31) و معتقد است كه مدیریت وظیفه ای بنیادین در راستای كیفیت عهده دار است و باید موضوع كیفیت را در اولویت كاری خود قرار دهد وسه اصل برنامه ریزی، كنترل و بهبود كیفیت را در تمامی ابعاد سازمان به اجرا در آورد. (كزازی،1378، ص 13). كرازبی پایه گذار تئوری ضایعات صفر[4] است و به فعالیت بدون ضایعات اعتقاد دارد (یوسفی، 1381، ص 14) و از نظر او كیفیت عبارت است از همسازی با نیازهایی كه نظیر اجرایی آن پیشگیری و استاندار آن اجرای كار بدون نقص و معیارآن هزینه كیفیت می باشد (


[1] . Montgontery

[2] . flip crasby

[3] . Bill canoy

[4] . Zero Defect

همکاری در فروش فایل

دانلود فایل

  • کنکور را داشته باشد.


    مزایای بسته آموزشی:
    – تدریس جامع کلیه مطالب مربوط به عناوین نامبرده
    – حل و تحلیل مثال های مهم کتاب
    – حل مسائل مهم امتحانی خارج از کتاب
    – ارائه نکات ریز و ظریف کنکوری
    – استفاده از جدول، نمودار و تصاویر آموزشی و رنگی زیبا جهت بالا رفتن کیفیت آموزش
    – قابل پخش بودن ویدئوها با کامپیوتر، لب تاب و تلویزیون


    ویژگی های بسته آموزشی:
    – تعداد سرفصل های تدریس شده: 4
    – زمان آموزش: 97 دقیقه
    – تعداد صفحات جزوه: 10
    – حجم فایل اصلی: 123 مگابایت


    سرفصل های آموزشی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز

    سرفصل کامل تمام دروس فصل 5 فیزیک 3 ریاضی و فصل 4 فیزیک 3 تجربی به صورت زیر است:

    القای الکتزومغناطیسی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز
    القاگرها و اثر خودالقایی
    القای متقابل- انرژی ذخیره شده در القاگر
    جریان متناوب
    مبدل ها (ترانسفورماتورها)

    جزوات و فیلم های آموزشی سایر عناوین و دروس مربوط به کتاب حاضر و سایر کتاب ها را می توانید از همین سایت دانلود کنید.
  • دانلود فایل

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی
  • مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی
  • چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی
  • اقدام پژوهی چگونه توانستم با ارائه راهکار های جذاب و بهسازی چمن و وضعیت ظاهری مجتمع ورزشی …دانش آموزان را به شرکت در فعالیت های ورزشی مجتمع ترغیب نمایم ؟ 📗 ⭐️
  • ادبیات نظری تحقیق خدمات و کیفیت، مدیریت کیفیت جامع، خدمات الکترونیک، دولت الکترونیک
  • پروژه کارآفرینی خدمات رایانه ای و خدمات تعمیر و نگهداری موبایل و خدمات برق صنعتی
  • پرسشنامه بررسی تاثیر کیفیت محیط فیزیکی و کیفیت غذا و کیفیت خدمات بر ارزشهای درک شده رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران
  • پژوهش کار آفرینی طرح ایجاد مجتمع خدمات فناوری اطلاعات
  • دانلود مقاله در مورد طرح ايجاد مجتمع خدمات فناوري اطلاعات 23 ص 💯
  • ⭐️نمونه چارچوب نظری تحقیق در پایان نامه خدمات و تعریف کیفیت خدمات word
  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری کیفیت خدمات آموزشی
  • پرسشنامه بررسی تاثیر برون سپاری خدمات سازمان تامین اجتماعی بر کیفیت خدمات
  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری کیفیت خدمات آموزشی
  • مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی
  • مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات آموزشی و عملکرد تحصیلی دانشجویان
  • تحقیق با موضوع بررسی و چگونگی تعویض مبرد در چیلرهای مجتمع پتروشیمی اصفهان
  • بررسی مدل های مدیریت کیفیت در خدمات با نگاهی بر مدل کیفیت در پلیس
  • دانلود تحقیق در مورد کیفیت خدمات آموزشی word