پاورپوینت خط در گرافیک ( ppt ) 💯

دانلود پاورپوینت خط در گرافیک ( ppt ) باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت خط در گرافیک ( ppt )

پاورپوینت-خط-در-گرافیک-(-ppt-)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..pptx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 21 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..pptx) : 
 

خط در گرافیک
مقدمه
تایپوگرافی هنری است که در آن طراح می کوشد با تغییر عناصر متن ، مثل اندازه ، فاصله حروف ، شکل حروف ، فاصله خطوط ، پاراگراف بندی و مواردی از این دست زبان بصری برای تایپ به وجود آورد . تایپوگرافی در طیف گسترده ای از امور هنری ، مثل ساخت تیتراژ فیلم ، طراحی گرافیک ، طراحی کتاب های کمیک ، طراحی مالتی مدیا و… کاربرد دارد تایپوگرافی با خطاطی و دست نویس تفاوت دارد ، هر چند طراح تایپ می تواند از خط و دست نویس نیز برای
تایپوگرافی بهره ببرد .
تاریخچه
در این بخش، به تاریخچه ای مختصر از تایپوگرافی در دنیای اسلام و غرب خواهیم پرداخت .
سابقه استفاده ازحروف ونوشتار به مثابه یک عنصرمستقل تصویری درطراحی گرافیک به چند دهه قبل بازمی گردد .
پیش از آن کلمات و نوشتار به عنوان یک جزء و عنصری مکمل در کنار تصویر قرار می گرفت.برای آشنایی با جزییات بیشتر این مبحث به صفحات بعدی مراجعه نمایید .
دنیای غرب  
کشورهای اسلامی
آموزش خط در گرافیک-تعریف تایپوگرافی
در آثار گرافيكي، تصاوير و حروف، بار پيام رساني اثر را بر عهده دارند . در بسياري از موارد، پيام نوشتاری با استفاده از حروف و متن به شكلي ارائه مي شود كه القاي  فرم(شكل) و تصوير را در اثر مي نمايد. «تايپوگرافي» يا « خط نگاري» و «خط نگاره» اثری گرافيكي است كه حروف و کلمات ، ساختار اصلي آن را تشكيل مي دهد و در واقع كم و كيف تركيب بندي اثر، به اعتبار نوشتار و يا حروف شكل مي گيرد .
آموزش خط در گرافیک-تعریف تایپوگرافی
  « گرافيك » به حوزه نوين و گسترده اي شامل پوستر، تايپوگرافي، نشانه ، مصور سازي، صفحه آرايي و … كه با عملكردهاي خود يك پيام يا اطلاعات خاصي را به صورت بصري ارائه مي‌كنند، اطلاق مي‌گردد. امروز طراح گرافيك مي‌كوشد تا با طراحي يا انتخاب علائم بصری و مجموعه تصاوير، رنگ و نوشتار و دركنار هم قرار دادن آنها ، اثري خلق کند تا پيام مشخصي را به مخاطبين خويش منتقل سازد .

 

دانلود فایل