پاورپوینت بندهای تأكید بر مطلب خاص در حسابداری (دانلود سریع)

پاورپوینت بندهای تأكید بر مطلب خاص در حسابداری

دانلود سریع پاورپوینت بندهای تأكید بر مطلب خاص در حسابداری با کیفیت بالا, فایل پاورپوینت بندهای تأكید بر مطلب خاص در حسابداری از فروشگاه فایل پاورپوینت بندهای تأكید بر مطلب خاص در حسابداری برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات پاورپوینت بندهای تأكید بر مطلب خاص در حسابداری دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل پاورپوینت بندهای تأكید بر مطلب خاص در حسابداری با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت بندهای تأكید بر مطلب خاص در حسابداری

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود پاورپوینت بندهای تأكید بر مطلب خاص در حسابداری  :پاورپوینت بندهای تأكید بر مطلب خاص
,پاورپوینت مطلب خاص در حسابداری
,پاورپوینت مطالب مهم در حسابداری
,پاورپوینت درمورد حسابداری

پاورپوینت بندهای تأكید بر مطلب خاص در حسابداری

دانلود پاورپوینت بندهای تأكید بر مطلب خاص در حسابداری

مشخصات فایل

تعداد صفحات 15
حجم 2634/708 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت بندهای تأكید بر مطلب خاص در حسابداری جهت رشته ی حسابداری در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

اطلاع‌رسانی بیشتر در گزارش حسابرس برای جلب توجه استفاده‌کنندگان به این موضوعات: اطلاعات ارائه یا افشا شده‌ بااهمیت در صورتهای مالی برای درك صورتهای مالی توسط استفاده‌كنندگان؛ یا اطلاعات مربوط برای درك استفاده‌کنندگان از حسابرسی، مسئولیتهای حسابرس یا گزارش حسابرس به جز اطلاعات ارائه یا افشا شده در صورتهای مالی.

بند تأكید بر مطلب خاص: . بند توضیحی پس از بند اظهارنظر با هدف جلب توجه استفاده‌کنندگان به یک موضوع بااهمیت به قضاوت حسابرس برای درك صورتهای مالی توسط استفاده‌كنندگان علیرغم ارائه یا افشای مناسب در صورتهای مالی. سایر بندهای توضیحی: بند توضیحی پس از بند اظهارنظر، اشاره كننده به موضوعی به جز موضوعات ارائه یا افشا شده در صورتهای مالی و به قضاوت حسابرس، سودمند برای درك استفاده‌كنندگان از حسابرسی، مسئولیتهای حسابرس یا گزارش حسابرس.

 

 

 

فهرست مطالب

دامنه کاربرد

تاریخ اجرا

هدف

تعاریف

بندهای تأكید بر مطلب خاص در گزارش حسابرس

سایر بندهای توضیحی در گزارش حسابرس

اطلاع‌رسانی به اركان راهبری

فهرست استانداردهایی كه الزاماتی برای بندهای تأكید بر مطلب خاص دارند

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل پاورپوینت بندهای تأكید بر مطلب خاص در حسابداری توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند پاورپوینت بندهای تأكید بر مطلب خاص در حسابداری یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

پاورپوینت بندهای تأكید بر مطلب خاص در حسابداری توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید