پاورپوینت برون‌سپاري فعاليت‌ها 1 (با کیفیت) 💯

دانلود پاورپوینت برون‌سپاري فعاليت‌ها 1 (با کیفیت) باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت برون‌سپاري فعاليت‌ها 1 (با کیفیت)

پاورپوینت-برون‌سپاري-فعاليت‌ها-1-(با-کیفیت)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 55 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

برون ‌ سپاري فعاليت ‌ ها
www.collegeprozheh.ir
سخن آغازين
پيتر دراكر در ارتباط با برون سپاري و آثار آن مي گويد: “چنين امري در واقع در حكم تحولي بنيادين در ساختار سازمانهاي جهان فردا است. اين بدان معناست كه ديگر الـــــزامي نيست كه شركت هاي بزرگ تجاري، ‌ ادارات دولتي، ‌ بيمارستانها و دانشگاههاي بزرگ به تشكيلاتي بدل شوند كه تعداد زيادي افراد را در استخدام خود داشته باشند. اين قبيل موسسات به تشكيلاتي تبديل مي شوند كه درآمدهاي عالي و نتايج قابل اعتنايي را بدست مي آورند، زيرا تنها بر فعاليت هايي تمـــــــركز مي كنند كه به خاطر آنها ماموريت يافته اند، ‌ كارهايي را انجام مي دهند كه دقيقاً به اهداف سازماني آنها مربوط است. كارهايي را كه به خوبي مي شناسند و به ريزه كاريهاي آن آشنايند و به نسبت ارزش و اعتباري كه دارند به انجام دهندگان آنها دستمزد و كارانه پرداخت مي كنند، بقيه كارهاي خدماتي اينگونه سازمانها به نهادهاي بيروني واگذار مي شود.“
تافلر مي گويد:
در شرايط امروز هيچ چيز خطرناك تر از دل بستن به كاميابي هاي ديروز نيست.
اگر تنها يك سرانجام غير قابل فرار وجود داشته باشد اين است كه همه شركتها و سازمانها امروزه ناچارند كه خود را از نو تعريف كنند.
چمپي:
برون سپاري چيست؟
ب رون سپاری عبارت است از عمل انتقال بعضي از فعاليتهاي داخلي يك سازمان و واگذاري حق تصميم گيري به عرضه كننده بيرون از سازمان بر اساس قرارداد. در عمل برون سپاري نه تنها فعاليتها منتقل مي شوند، بلكه عوامل توليد و حق تصميم گيري نيز مي‌تواند واگذار مي گردد .
عوامل توليد عبارتند از:
كاركنان
تسهيلات
تجهيزات
ف ن آوري
ساير دارائيها
حق تصميم گيري نيز عبارتست از :
مسئوليت براي تصميم گيري بر روي چگونگي انجام اجزاء فعاليتهاي منتقل شده
برون سپاري چيست ؟
Ferry D. Kraker :
برون سپاري عبارتست از پيدا كردن ارائه دهندگان خدمت جديد و روشهاي جديدي كه بتوان با اطمينان تهيه مواد ، كالاها ، اجزاء و خدمات را به آنها واگذار نمود.
در حقيقت در واگذاري يا برون سپاري، سازمان از دانش و تجربه و خلاقيت ارائه دهندگان خدمت جديدي كه قبلاً استفاده نكرده است، بهره مند مي شود.

 

دانلود فایل