پاورپوینت بررسي تثبيت و تورم خاك رس گرگان توسط گياه بامبو (با کیفیت) 💯

دانلود پاورپوینت بررسي تثبيت و تورم خاك رس گرگان توسط گياه بامبو (با کیفیت) باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت بررسي تثبيت و تورم خاك رس گرگان توسط گياه بامبو (با کیفیت)

پاورپوینت-بررسي-تثبيت-و-تورم-خاك-رس-گرگان-توسط-گياه-بامبو-(با-کیفیت)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 32 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
عنوان بررسي تثبيت و تورم خاك رس گرگان توسط گياه بامبو
چكيده
براي احداث هر سازه بايد اعضا ‍ ء به گونه اي طراحي شوند كه تحمل بارهاي وارده را داشته باشند. بار وارده از طريق سازه به زمين (خاك) وارد مي ‌ شود. بنابراين لازم است خاك نيز تحمل بارهاي وارده از طرف سازه را داشته باشد. همه خاك ‌ ها اين توان را ندارند. بنابراين بايد روشي اتخاذ نمود كه وضعيت خاك از ديدگاه ظرفيت باربري، مقاومت برشي و نشست بهبود يابد. به اين منظور، روش ‌ هاي زيادي در رابطه با تثبيت خاك مورد بررسي قرار گرفته است. در اين تحقيق هم با اضافه كردن درصدهاي مختلف بامبو به خاك و آزمايش ‌ هاي مكفي و بررسي موارد فوق الذكر اين نتيجه حاصل مي ‌ شود كه با افزودن درصدهاي مختلف بامبو به خاك مقدار بامبو بهينه حدود 4% وزني مي ‌ باشد كه با افزايش آن ظرفيت باربري، مقاومت برسي و نشست بهبود مي ‌ يابد.
بخش اول
دلايل و روش ‌ هاي تثبيت خاك
انگيزه و دلايل و روش ‌ هاي تثبيت خاك
خاك طبيعي محل عمليات ساختماني هميشه براي اهداف موردنظر كاملاً مناسب نمي ‌ باشد و خواص مكانيكي خاك چه به عنوان مواد زيربنا و چه به عنوان ماده پر كننده خاكريز سد و غيره با توجه به اهميت سازه و انتظار ما از آن و ديگر شرايط مربوط به سازه بايستي بهبود يافته و اصلاح گردد.
به عنوان نمونه در نهشته ‌ هاي دانه ‌ اي، خاك طبيعي ممكن است خيلي شل باشد و نشست الاستيگ زيادي از خود نشان دهد. در چنين حالتي لازم است كه قبل از احداث سازه، خاك متراكم شود تا وزن مخصوص و در نتيجه مقاومت برشي آن افزايش يابد.

 

دانلود فایل