پاورپوینت اثرات اقتصادی و بار بيماريهای ناشی از كار (دانلود سریع)

پاورپوینت اثرات اقتصادی و بار بيماريهای ناشی از كار

دانلود سریع پاورپوینت اثرات اقتصادی و بار بيماريهای ناشی از كار با کیفیت بالا, فایل پاورپوینت اثرات اقتصادی و بار بيماريهای ناشی از كار از فروشگاه فایل پاورپوینت اثرات اقتصادی و بار بيماريهای ناشی از كار برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات پاورپوینت اثرات اقتصادی و بار بيماريهای ناشی از كار دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل پاورپوینت اثرات اقتصادی و بار بيماريهای ناشی از كار با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت اثرات اقتصادی و بار بيماريهای ناشی از كار

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود پاورپوینت اثرات اقتصادی و بار بيماريهای ناشی از كار  :پاورپوینت اثرات اقتصادی و بار بيماريهای ناشی از كار
,پاورپوینت مقاله در مورد بیماری های شغلی
,پاورپوینت مهمترین عوامل بروز حوادث ناشی از کار کدامند
,دانلود پاورپوینت اثرات اقتصادی و بار بيماريهای ناشی از كار

پاورپوینت اثرات اقتصادی و بار بيماريهای ناشی از كار

دانلود پاورپوینت اثرات اقتصادی و بار بيماريهای ناشی از كار در 24 اسلاید با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 24
حجم 371/328 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت اثرات اقتصادی و بار بيماريهای ناشی از كار جهت رشته مدیریت در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

 

سند ملي توسعه / بخش بهداشت و درمان

برخورداري از يك زندگي سالم و مولد و با كيفيت توام با طول عمر قابل قبول و عاري از بيماري و ناتواني ، حقي است همگاني كه مسئوليت و توليت آن بر عهده دولتهاست و پيش شرط تحقق توسعه پيدار مي باشد.

از ديدگاه تئوري سرمايه انساني ( Human Capital Theory)
سلامتي افراد يك « ذخيره سرمايه » است كه به مرور زمان با گذر طبيعي عمر Natural Aging  مستهلك  مي شود، بيماري باعث استهلاك غيرطبيعي آن ميگردد و سرمايه گذاري در سلامت اين استهلاك را جبران مي كند.

الزامات قانونی

 

قانون کار

ماده85– برای صیانت نیروی انسانی و منابع مادی کشور، رعایت دستورالعملهایی که از طریق شورای عالی حفاظت فنی (جهت تامین حفاظت فنی) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (جهت جلوگیری از بیماریهای حرفه ای و تامین بهداشت کار و کارگر و محیط کار) تدوین می شود، برای کلیه کارگاهها، کارفرمایان، کارگران و کارآموزان الزامی است.

 

 

عنوان :
Definition of Health
سند ملي توسعه / بخش بهداشت و درمان
لزوم و اهمیت توجه به ایمنی و بهداشت کار
الزامات قانونی
Occupational Disease
بار جهاني بيماريها محيطي و شغلي
هزینه های حوادث و بیماریهای ناشی از کار
GLOBAL BURDEN OF OCCUPATIONAL DISEASE
Global Burden of Disease
و…


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل پاورپوینت اثرات اقتصادی و بار بيماريهای ناشی از كار توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند پاورپوینت اثرات اقتصادی و بار بيماريهای ناشی از كار یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

پاورپوینت اثرات اقتصادی و بار بيماريهای ناشی از كار توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید