پاورپوینت اقتصاد رانتی و تاثیر آن بر توسعه (دانلود سریع)

پاورپوینت اقتصاد رانتی و تاثیر آن بر توسعه

دانلود سریع پاورپوینت اقتصاد رانتی و تاثیر آن بر توسعه با کیفیت بالا, فایل پاورپوینت اقتصاد رانتی و تاثیر آن بر توسعه از فروشگاه فایل پاورپوینت اقتصاد رانتی و تاثیر آن بر توسعه برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات پاورپوینت اقتصاد رانتی و تاثیر آن بر توسعه دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل پاورپوینت اقتصاد رانتی و تاثیر آن بر توسعه با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت اقتصاد رانتی و تاثیر آن بر توسعه

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود پاورپوینت اقتصاد رانتی و تاثیر آن بر توسعه  :پاورپوینت درمورد اقتصاد رانتی و تاثیر آن بر توسعه
,پاورپوینت اقتصاد رانتی در ایران و راه‌های برون رفت از آن
,دانلود پاورپوینت اقتصاد رانتی
,پاورپوینت تاثیر اقتصاد رانتی بر توسعه کشور

پاورپوینت اقتصاد رانتی و تاثیر آن بر توسعه

دانلود پاورپوینت اقتصاد رانتی و تاثیر آن بر توسعه جهت رشته اقتصاد  قالب ۳۷ اسلاید و با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 37
حجم 351/96 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت اقتصاد رانتی و تاثیر آن بر توسعه جهت رشته اقتصاد  قالب ۳۷ اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

مجموعه‌ای از ناکارآمدی های نهادی مانند مانعی بر سر راه حکومت‌های محلی در ایران قرار گرفته که یکی از آن‌ها ساختار رانتی حاکم بر کشور است. این نوشتار نشان می‌دهد ساخت رانتی در جوامع توسعه‌ نیافته یا در حال توسعه وابسته به درآمدهای نفتی، به طور مستمر، در حال تکثیر خود است. تاثیر تاریخ، باورها و ایدئولوژی‌ های ایجادشده در طول زمان بر این امر اهمیت فراوانی دارد. در نتیجه، حتی در شرایط کاهش درآمدهای نفتی و حرکت به سوی ایجاد نهادهای دموکراتیک و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، شاهد خواهیم بود که نهادهای مذکور به ابزاری برای تکثیر رانت مبدل خواهند شد. برای فهم و بسط این موضوع از ادبیات نهادگرایی جدید بهره خواهیم برد. پیشنهاد نهایی نویسنده ارجاع به دو الگوی رانت مولد و رانت غیرمولد برای توسعه در شرایط ساختار رانتی است.

 

 

 

فهرست مطالب
ویژگی های دولت رانتی 
شاخص های اقتصادی جامعه رانتی
شاخص های سیاسی جامعه رانتی
اقتصاد رانتی، دولت و دموکراسی
اقتصادهای رانتی و مسئله بی ثباتی سیاسی
اقتصاد رانتی و صنایع
اقتصاد رانتی و نابرابری
مبانی نظری و تجربی
نفت و موانع توسعه نیافتگی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل پاورپوینت اقتصاد رانتی و تاثیر آن بر توسعه توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند پاورپوینت اقتصاد رانتی و تاثیر آن بر توسعه یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

پاورپوینت اقتصاد رانتی و تاثیر آن بر توسعه توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید