نمونه مبانی نظری پایان نامه استراتژی های بازاریابی با فرمت word

نمونه مبانی نظری پایان نامه استراتژی های بازاریابی با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه استراتژی های بازاریابی با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

نمونه مبانی نظری پایان نامه استراتژی های بازاریابی با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه استراتژی های بازاریابی با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 60
حجم 148/591 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه استراتژی های بازاریابی با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

تشخیص مجموعه نیازهای مرتبط با محصول 2. گروه بندی مشتریان با نیازهای مشابه 3. تشریح ویژگی ها و مشخصات هر گروه 4. انتخاب بخش های جذاب برای ارائه محصول با خدمات به عقیده كاتلر مصرف كنندگان را می توان بر اساس عوامل مختلف به شرح زیر طبقه بندی كرد عوامل جغرافیایی آب و هوا موقعیت اراضی منطقه شهر، كه در سبك زندگی انواع كالاها و مواد مصرفی عادات غذایی و رفتار خریداری تاثیر دارد.عوامل جمعیت شناختی (جنس، سن، درامد، شغل، تعداد خانوار، گروه های اجتماعی، ملیت، نژاد، مذهب و تحصیلات) كه از نظر سلیقه، ذائقه، نوع و كیفیت كالای مورد تقاضادارای اهمیت است. عوامل روان شناختی (خصوصیات شخصی و شخصیتی خواسته ها، انتظارات، ارزش های فردی و اجتماعی ، طبقه اجتماعی و سبك زندگی) كه تعیین كننده نوع كالای مورد انتخاب هستند. عوامل رفتاری (ترجیهات مصرف كننده بر اساس قیمت، كیفیت، زمان تحویل، خدمات، تضمین مرغوبیت كالا، نرخ مصرف، مزایای مورد انتظار و اوقات خرید) و عامل بازاریابی (چگونگی عرضه و تقاضا، رقابت، امكانات توضیحف شرایط عمومی، بازرگانی و اقتصادی، امكانات حمل  نقل و …) (متفی، 1383؛ 89).

 

 

 

فهرست مطالب

استراتژی های بازاریابی

ویژگیهای زنجیرههای تأمین ناب، چابک

معرفی شرکت شام شام

پیشینه تحقیق

پیشینه داخلی

پیشینه خارجی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢