⭐️پاورپوینت مبانی بازاریابی : برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی

دانلود پاورپوینت مبانی بازاریابی : برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی در 39 اسلاید با فرمت pptx

پاورپوینت مبانی بازاریابی : برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی

دانلود پاورپوینت مبانی بازاریابی : برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی در 39 اسلاید با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 39
حجم 1688/701 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

 دانلود پاورپوینت مبانی بازاریابی : برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی جهت رشته مدیریت در قالب 39 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  

 

 

 

شركت فورد يكي از 10 شركت سودآور در جهان با فروش سالانه حدود 7 ميليون دستگاه خودرو در سرتاسر جهان مي باشد . ولي اين شركت هميشه هم خوش شانس نبوده. بنحويكه در سال 2005بعلت هزينه هاي بالاي حقوق بازنشستگان وافزايش قيمت بنزين دچار بحران شد. بهمين منظور درصدد بازپس گيري جايگاه خود با اتخاذ استراتژي جديدي برآمد. طبق اين استراتژي فورد براي كاهش هزينه ها اقدام به كاهش ظرفيت توليد و تعطيل نمودن 16كارخانه در طول 6 سال نمود وبا تمركز مجدد بر روي مشتريان بخشهاي خاصي از بازار را هدفگذاري نمودند. لذا براي جذب خانم ها مراكزخاصي با امكاناتي چون خدمات زيبايي ، تناسب اندام ، موزيك همراه با امكان تست رانندگي خودرو فراهم كرد.

 

 

آنسوف : انتخاب زمينه هايي از فعاليت كه با اهداف سازمان منطبق باشد

اندروز : الگوي منظورها، مقاصد، اهداف، خط مشي هاي اصلي و طرح هايي جهت دستيابي به اهداف

آلفرد چندلر : يك طرح واحد، همه جانبه و تلفيقي كه، نقاط قوت و ضعف سازمان را با فرصت ها و تهديدهاي محيطي مربوط ساخته و دستيابي به اهداف اصلي سازمان را ميسر مي سازد

 

 

 

عنوان :

استراتژي جديد فورد ”رو به جلو“

استراتژي چيست ؟

برنامه ريزي استراتژيک

ارتباط برنامه ريزي استراتژيک و بازاريابی

الگوها و مدل هاي نوين برنامه ريزي استراتژيک بازاريابی

فرايند برنامه ريزي استراتژيک بازاريابي از ديدگاه مكدونالد

فرايند برنامه ريزي استراتژيک بازاريابي از ديدگاه كاتلر و آرمسترانگ

فرايند مديريت بازاريابي از نظر كاتلر و آرمسترانگ

فرايند برنامه ريزي استراتژيک بازاريابي از ديدگاه هنري آسائل

فرايند برنامه ريزي استراتژيک بازاريابي از ديدگاه پرايد و فرل

اجزا برنامه ريزي استراتژيک

1 – آناليز محيط بازاريابی

نيروهاي پيش برنده رقابت در صنعت (مدل الماس پورتر)

ارزيابي منابع سازماني و فرصت ها

ارزيابي منابع سازماني و فرصت ها

فرصت هاي بازاريابی

پنجره هاي استراتژيک

برتري اصلی

مزيت رقابتي

SWOT آناليز

نمونه هايي از آناليز SWOT

2 – تدوين اهداف و ماموريت سازماني

مولفه هاي بيانيه ماموريت

3- اهداف بازاريابی

4 – توسعه استراتژيهای سازمان ، كسب و كار و بازاريابی

استراتژی سازمان

استراتژی واحد كسب و كار

ماتريس جنرال الكتريك (GE)

استراتژي بازاريابی

استراتژي اثربخش بازاريابی

5- ايجاد برنامه بازاريابی

6- اجراي استراتژي هاي بازاريابی

رويكردهايي براي اجراي بازاريابی

7 – فرايند كنترل بازاريابی

منابع

اجزاء برنامه بازاريابی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود