نمونه مبانی نظری پایان نامه ارزش ادراک شده و مدل های آن از دیدگاه مشتری با فرمت word

نمونه مبانی نظری پایان نامه ارزش ادراک شده و مدل های آن از دیدگاه مشتری با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ارزش ادراک شده و مدل های آن از دیدگاه مشتری با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

نمونه مبانی نظری پایان نامه ارزش ادراک شده و مدل های آن از دیدگاه مشتری با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ارزش ادراک شده و مدل های آن از دیدگاه مشتری با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 19
حجم 228/186 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ارزش ادراک شده و مدل های آن از دیدگاه مشتری با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

شرکت هایی که توانایی فراهم ‌آوری محصولات خدماتی ارزشمند از نظر مشتریان را دارا می‌باشند به مزیت رقابتی مهمی دست خواهند یافت. بنابراین، هم مدیران و هم محققین باید در مورد نحوه ارزیابی و تاکید مشتریان بر یک خدمت ارائه شده اهمیت قائل شوند. ارزش ادراک شده مشتری، امری ضروری برای سازمانها بوده و در سالهای اخیر تبدیل به کانون توجه استراتژی های بازاریابی شده است. در ابتدای عصر صنعتی، سازمانها بر تولید یا به عبارتی توسعه تکنولوژی و کارایی توزیع محصولات تأکید فراوانی داشتند(;2002 Amico & Zikmond). مفهوم تولید توجه چندانی به مشتریان نکرده و بر این اصل مبتنی بود که سازمانها باید بر روی تولید کالاها در مقیاس بالا تمرکز کنند. این رویکرد در زمان فزونی تقاضا از عرضه رایج بود(Kotler ;2006 & Makens). پس از مفهوم تولید، مفهوم محصول مطرح شد که در آن سازمانها بر تولید محصولات با کیفیت بالا تمرکز می‌کنند(Zikmond ;2002 & Amico). 

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

2 – 4 – 2 – تعریف ارزش ادراک شده

2 – 4 – 3 – ارزش از دیدگاه مشتری

2 – 4 – 4 – مفهوم ادراکات مصرف کنندگان از ارزش

2 – 4 – 5 – ارزش

2 – 4 – 6 – گروه های ارزش

2 – 4 – 7 – مدل های ارزش از دید مشتری

2 – 4 – 8 – مدل مؤلفه های ارزش

2 – 4 – 8 – 1 –  ناراضی کننده ها

2 – 4 – 8 – 2 – رضایت بخش ها

2 – 4 – 8 – 3 – مشعوف کننده ها

2 – 4 – 9 – مدل نسبت هزینه- فایده

2 – 4 – 9 – 1 – ارزش حاصل از سیستم

2 – 4 – 9 – 2 – ارزش دریافت شده توسط مشتری نهایی

2 – 4 – 9 – 3 – ارزش حاصل از بازیگران خلق ارزش

2 – 4 – 10 – مدل وسیله- نتیجه

2 – 4 – 11 – مدل ابعاد کلیدی ارزش از دید مشتری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢