مقاله پیش گفتار i word 💯

دانلود مقاله پیش گفتار i word باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

مقاله پیش گفتار i word

مقاله-پیش-گفتار-i-wordلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 33 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏پیش گفتار
‏گاهی با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه کامپیوتر و به بازار آمدن انواع نرم‏‌‏افزارهای جدید که سازگاری شدیدی با محیط ویندوز و تقریبا به هیچ کدام از آنها محیط و برنامه‏‌‏های تحت سیستم عامل را پشتیبانی نمی‏‌‏کنند ضرورت پیدا می‏‌‏کند که برای کنار گذاشتن برنامه‏‌‏هاایتحت Dos‏ خود بتوانیم آنها را به طریقی تبدیل به انواع مختلف قابل شناسایی تحت ویندوز تبدیل کنیم.
‏یکی از موارد کاربرد آن در مواقعی است که به بانکهاب مختلف موجود در محیط بانک اطلاعاتی تحت Dos‏ از حمله foxpro ‏ را بتوان به یک بانک تحت سیستم عامل win‏ تبدیل کرد. خصوصا این که در کشورمان داده‏‌‏های این بانکها تقریبا تماما فارسی بوده و مار را برای ما مشکل می‏‌‏کند.
‏به همین جهت تصمیم گرفته شد که با تکیه به تجربه چندین ساله در زمینه برنامه‏‌‏نویسی‏‌‏های تحت Dos‏ و Windows‏ نرم‏‌‏افزاری فراهم آورده شود که نیازهای این گونه افراد را برآورده سازد.
‏در این جزوه سعی شده است که ضمن نشان دادن و توضیح کامل این نرم‏‌‏افزار تمام مطالب به صورت واضح و شفاف به همراه لیست و توضیح تمام دستورات به کار گرفته شده آورده شود تا استفاده کنندگان بتوانند درک بهتری از رابطه‏‌‏ی این دو سیستم عامل با هم داشته باشند. در عین حال به جنبه‏‌‏هایی از تئوری و مقدمات برنامه‏‌‏نویسی نیز توجه شده است.
‏در این جا لازم می‏‌‏دانم که از همکاری همه کسانی که تولید و آماده‏‌‏سازی این پروژه با کمک آنان میسر گشت تشکر کنم. در این میان از آقای نیک‏‌‏فرجام و آقای اخلاقی که در تمام مراحل انجام این پروژه نهایت همکاری را داشته‏‌‏اند سپسگذارم.
‏2
‏مهدی حسین زاده پاییز 85

 

دانلود فایل