مقاله درمورد محیط کار فری هند 💯

دانلود مقاله درمورد محیط کار فری هند باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

مقاله درمورد محیط کار فری هند

مقاله-درمورد-محیط-کار-فری-هندلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 15 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏2
‏محیط کار فری هند‏
‏پس از نصب برنامه از منوی Start‏ و زیر منوی Program‏ کشوی Macromedia‏ را پیدا کرده و از درون آن روی شمایل Freehand‏ کلیک کنید تا برنامه اجرا شود بسته به این که نسخه 10 رانصب کرده باشید یا نسخه جدیدتر آن را یعنی MX‏شیوه شروع به کار اندکی متفاوت است:
‏شروع به کار در فری هند نسخه 10‏
‏در ابتدا ویز‏ا‏دی ظاهر می‏‌‏شود که ضمن خوش‏‌‏آمدگویی شیوه بازکردن سند جدید را از کاربر تقاضا می‏‌‏کند.
:NEW‏ باکلیک کردن روی گزینه NEW‏ یک صفحه جدید برای شروع کار باز می‏‌‏شود که‏ در آن می‏‌‏توان‏ به ترسیم و ایجاد شکل پرداخت.
Previous :File‏ آخرین سند ذخیره شده در فری‏‌‏هند را باز می‏‌‏کند. این گزینه به این دلیل که بدون جستجو کردن، آخرین کار را باز می کند به سرعت عمل کاربر می افزاید.
Open‏: از این گزینه برای انتخاب و باز کردن مستندات فری‏‌‏هند استفاده کنید.
Template‏: فهرس‏تی از الگوهای موجود برای طراحی ‏ مثل الگوی طراحی بروشور، کارت ویزیت و مشابه آنها را ارائه می دهد.
Freehand‏: راهنمای کمک فری‏‌‏هند از طریق این گزینه اجرا می‏‌‏شود.
‏توجه: فرامین Open‏ و NEW‏ را از طریق منوی فایل نیز می توان اجرا نمود. برای شروع یک کار جدید ابتدا لازم است یک سند جدید توسط گزینه NEW‏ ایجاد کنید، در غیر این صورت امکان استفاده از ابزارهای ترسیمی در خارج از محیط کاری وجود ندارد. در ان سند جدید یک صفحه سایه‏‌‏دار دیده می شود که محدوده قابل چاپ سند می باشد. هر سند جدید می تواند تعداد زیادی صفحه را در خود جای دهد. در فرمان
‏3
‏ Open‏ منویی ظاهر می شود که نام فایل مورد نظر و مسیر آن را برای باز کردن از شما می‏‌‏خواهد. البته در لیست فرمتهای منوی Open‏ انواع قالبهای گرافیکی اعم از فایلهای فری هند و یا فایلهای سازگار با برنامه های دیگر مثل Tif ‏ و Jpg‏ به چشم می خورد که نشان دهنده این است که فری هند علاوه بر فایلهای FH10‏ این قالبهای گرافیکی ‏را نیز پشتیبانی کرده و باز می‏‌‏کند.
‏شروع به کار ‏در فری‏‌‏هند نسخه MX‏
‏ با اجرای برنامه محیط کار بلافاصله ظاهر می‏‌‏گردد و تصمیم با شماست که یک صفحه جدید باز کنید ( فرمان NEW‏/ File‏) البته این و‏یز‏ا‏د در فری‏‌‏هند نسخه MX‏ نیز موجود است و در منوی Help ‏ قرار داد، اما به طور خودکار با اجرای برنامه ظاهر نمی شود.
‏محیط فری‏‌‏هند از نوار عنوان تعدادی منو، چند پنل و پالتی که آنها را در خود جای داده، یک جعبه‏‌‏ابزار و همچنین یک صفحه جدید برای شروع به کار طراحی تشکیل شده است. منوها شامل فرامینی هستند که برای نمایش دادن ویرایش موضوعات و ترسیمات مورد استفاده واقع می‏‌‏شوند. جعبه‏‌‌‌‏ابزار از تعدادی ابزار ویرایی و ترسیمی تشکیل شده که از آنها برای ایجاد و ویرایش موضوعات مختلف برداری در فری‏‌‏هند استفاده می شود. پنل‏‌‏ها نیز دارای امکانات مختلفی می باشند که از جمله کنترل اندازه‏‌‏های موضوعات و سند جاری، رنگ‏‌‏آمیزی شکلهای ترسیم شده، نحوه قرار گرفتن و موضوعات در صفحه و مشابه اینها را می‏‌‏توان نام برد. نوار پایین که به نوار Start‏ یا نوار وضعیت معروف است گزینه‏‌‏هایی مثل واحد اندازه‏‌‏گیری، وضعیت نمایش ‏تصاویر در صفحه بزرگنمایی و صفحات موجود در یک سند را کنترل می کند. توجه داشته باشید که می‏‌‏توانید در تمام قسمتهای سفید رنگ سند کار کنید. اما تنها موضوعاتی قابل چاپ خواهند بود که درون فضای صفحه قابل چاپ که به شکل یک ورق کاغذ دیده می

 

دانلود فایل