كامپيوتر ـ آموزش FLASH MX ـ فلش ـ 32 (دانلود رایگان) 💯

دانلود كامپيوتر ـ آموزش FLASH MX ـ فلش ـ 32 (دانلود رایگان) باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

كامپيوتر ـ آموزش FLASH MX ـ فلش ـ 32 (دانلود رایگان)

كامپيوتر-ـ-آموزش-flash-mx-ـ-فلش-ـ-32-(دانلود-رایگان)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 43 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏مقدمه
‏ماكرومديا فلش ( Macromedia Flash‏) يكي از بهترين نرم افزار هايي است كه شما ميتوانيد جهت افزودن افكت های مخصوص و انیمیشن های كامپیوتری به وب سایت از آن استفاده كنید .در این جزوه سعی شده تمامی نكات با ذكر مثال و انیمیشن برای شما ارائه گردد . امید است این منبع جهت استفاده ی شما عزیزان مفید واقع شود.
‏برای مطالعه ی این دوره ی آموزشی نیاز است كاربران محترم آشنایی با سیستم عامل ویندوز داشته باشند .
‏ضمنا سیستم شما باید دارای مشخصات سخت افزاری ذیل باشد :
‏- حداقل سیستم مورد نیاز پنتیوم 233
‏- 16 مگابایت Ram‏
‏- حدود 600 مگا بایت فضای آزاد
‏- كارت گرافیكی 64 گیگا بایت
‏زماني كه با یك صفحه ی وب برخورد ميكنيم ایده های مختلفی برای ساختن یك وب سایت جالب ،در ذهنمان ايجاد ميشود. با وجود بخشهاي گوناگون در يك وب سايت در مورد تصاوير و رنگها قانونی كلی وجود دارد. در Flash‏ ابزارهايي وجود دارد كه به وسیله ی آنها ميتوان به راحتي تصاوير مختلفي خلق كرد. تصاوير برداري خيلي بهتر از نقشه های بيتي هستند. تصوير برداري نه تنها از لحاظ اندازه كوچكتر است بلكه در هنگام كوچك و بزرگ شدن به هيچ وجه كيفيت خود را از دست نميدهد. ولي زماني كه يك نقشه بيتي را بزرگ ميكنيم تصاوير مات به نظر ميرسند. تصاویر Flash‏ همانند یك فیلم بر روی صفحه ی وب گذاشته می شود . هرگاه كه مرورگر وب شما با يك فيلم
Flash‏ روبرو ميشود به طور اتوماتيك Flash player‏ را اجرا می كند.
‏نكته ‏
به ياد داشته باشيد كه فيلم هاي Flash‏ به واسطه برداري بودنشان كم حجم تر از تصاویر نقشه بیتی خواهند بود.
‏متحرك سازي در سايت وب
‏در گذشته در سايتهاي وب به علت اينكه انيميشن نداشتند ، بسیار خسته كننده به نظر می رسیدند. ولي نرم افزار Flash‏ به آساني انيميشن را توسط فرآیندی به نام Tweening‏ ايجاد ميكند. در اين مرحله شما به Flash‏ نقطه آغاز و پايان ميدهيد و تصاوير بين اين دو نقطه به طور اتوماتيك به صورت فريم ( Frame‏ ) ايجاد خواهند شد. مثلاً اگر يك تصوير كامپيوتري براي كامل شدن احتياج به 10 فريم داشته باشد تنها لازم است به آن دو فريم شروع و پايان را بدهيم ( فريم 1 و فريم 10) ، خود نرم افزار Flash‏ فريم هاي ما بين آن را ميسازد.
علاوه بر آن ميتوانيد يك Motion Tween‏ براي آن شيء بسازيد.
‏ساخت فيلم هاي محاوره اي :
‏در Flash‏ علاوه بر انيميشن هاي ساده ميتوانيد وب سايتهاي محاوره اي نیز بسازید. به عنوان مثال ميتوان فيلم فلشي را ايجاد كنيد كه در آن فيلمهاي كوتاه و Track‏ هاي موسيقي متعدد قابل انتخاب وجود داشته باشد زيرا Flash‏ كاملاً شيء گرا ميباشد.
‏نكته :

 

دانلود فایل