سيستم هاي نوين انبارداري ورد 💯

دانلود سيستم هاي نوين انبارداري ورد باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

سيستم هاي نوين انبارداري ورد

سيستم-هاي-نوين-انبارداري-وردلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 26 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏1
‏2
‏موضوع تحقيق :«سيستم هاي نوين انبارداري»
‏تعريف انبار و انبارداري :
‏انبار به هر حمل و فضايي كه بتوان در آن انواع مواد اوليه قابل مصرف در ساخت، انواع محصولات و يا محصولات ساخته شده و قابل فروش و يا كالاين نيم ساخته و انواع قطعات و لوازم يدكي و تجهيزات و ماشين آلات، ملزومات، ابزارآلات و هرگونه كالاي مستعمل و غيرقابل استفاده و اسقاطي را در آن بطور منظم و سيستماتيك براي مدت معين و يا نامعلوم نگهداري نمود، اطلاق مي شود.
‏انبارداري :
‏عبارتست از دريافت جنس يا كالا از خارج (از قسمتهاي مختلف شركت يا ديگران) و نگهداري آنها طبق نظم و اصولي كه مُتضمن سهولت در تحويل دادن (صدور) و تحويل گرفتن (ورود) با صرف حداقل وقت و نيروي مورد نياز باشد و رساندن اجناس و كالاي مورد لزوم قسمت ها يا خريداران به آنها در حداقل و حداسرع وقت ممكن.
‏رفتار انبار و وظايف آن :
‏انبار بنا به نياز همة قسمت ها، عموماً با تمام قسمت ها و كاركنان آن مدام در تماس و رابطه است. اين رابطه و تماس چه در مورد تحويل دادن و گرفتن اجناس يا كالا و چه در مورد نگهداري حساب ها و مبادله اسناد و مدارك آنها، بايد بر ضوابط معتدل و مجاز و رسمي و اداري مبتني باشد نه مناسبات شخصي و دوستانه. يعني آنچه در آن حكمنفرما خواهد بود اصول و سيستم اداري است نه رفتارهاي دوستانه يا خصمانه كه سبب كندي كار و ايجاد اشتباه و اختلاط مي شود. در هر حال سيستم اداري بر مبناي دو نوع دستورالعمل كلي بايد طي يادداشت كتبي به قسمت هاي ذي نفع ابلاغ و از آنها اجراي آن و مسئوليت در مقابل آن خواسته شود. مثل اجراي كاري با امضاي يكي از سرپرستان يا خريد يا امضاي شخص معين كه طي دستورالعمل كلي به انبار، // تحويل گيري و غيره ابلاغ خواهد شد.
‏1
‏2
‏در دستورالعمل روزمره كه همان تصويب و امضاء كردن فرم ها مي باشد بايد ورود و صدور و نگهداري كالا يا اجناس از انبار طبق فرمهايي باشد كه براي اين كار تهيه و چاپ شده و در اختيار مسئولان قرار گرفته است.
‏بدين ترتيب هم كليه اسناد و مدارك مورد نياز قسمتها به خصوص انبار وامور مالي فراهم مي گردد و هم مناسبات قسمتها و مسؤلان و كاركنان آنها بر پايه ي حُسن تفاهم برقرار مي گردد و علاوه بر آن مسئوليت افراد به خوبي تفكيكي و معلوم مي شود و در صورت لزوم فرد مسئول مشخص و بازخواست مي گردد.
‏انبارها بايد از لحاظ وضع طبيعي هوا، درجه حرارت و برودت، وضع رفت و آمد در آنها براساس نوع و طبيعت اجناس و كالاهايي كه در آنها قرار داده مي شود و ساخته شده و رعايت نكات مربوط به هوا و درجه حرارت و سردي، گردوغبار، نوروروشنايي، نظافت و بهداشت، سروصدا و ساير مسائل ايمني مربوط به محيط و فضاي انبار شده باشد و از نظر رفت و آمد چه در مورد فضاي لازم به آنهايي كه بايد براي كارهاي انبارداري در آن رفت و آمد كنند و چه براي وسائل حمل و نقل از قبيل لينتراك يا چرخهاي دستي و چه براي حجم قطعات و اجناس و كالاها و چه از لحاظ كنترل ورود و خروج و رفت و آمد اشخاص متفرقه و غيركاركنان انبارها بايد راه و فاصله كافي در نظر گرفته شود.
‏وضع انبارها و از لحاظ حفاظتي :
‏انبارها از لحاظ حفاظت از سرقت، آتش سوزي، پراكنده شدن موجوديها در اثر در دسترس بودن، اقلام فاسد شدني و يا توجه به علائم ايمني بسته هاي كالا بايد اداري وضعي باشد كه از اين نظر بتوان به خوبي مورد توجه و حراست قرار گيرد. بنابراين از لحاظ حفاظتي :

 

دانلود فایل