دانلود مقاله فن‌آوري‌هاي‌ نوين‌ در روابط عمومي‌ 💯

دانلود دانلود مقاله فن‌آوري‌هاي‌ نوين‌ در روابط عمومي‌ باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود مقاله فن‌آوري‌هاي‌ نوين‌ در روابط عمومي‌

دانلود-مقاله-فن‌آوري‌هاي‌-نوين‌-در-روابط-عمومي‌لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 37 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏312
‏روابط عمومي الكترونيك ‏ ‏_____________________‏___‏____________
‏311
________‏__________________‏ ‏فن‏‌‏آوري‏‌‏ نوين در روابط عمومي‏
‏فن‌آوري‏‌‏هاي‌ نوين‌ در روابط‏ ‏عمومي‌
‏الف‌: اطلاعات‌ و اطلاع‌رساني‌
‏قرن‌ بيستم‌، قرن‌ ارتباطات‌ و قرن‌ بيست‌ويكم‌ عصر اطلاعات‌ است‌ و ما در پايان‌ قرن‌ ارتباطات‌ و آستانه‌ عصر‏ ‏اطلاعات‌ قرار گرفته‌ايم‌. از اين‌رو شناخت‌ شبكه‌هاي‌ اطلاعاتي‌، ايجاد بانك‌هاي‌ اطلاعاتي‌ و ‏ج‏مع‌آوري‏ ‏‌اطلاعات‌ امري‌ ضروري‌ است‌.
‏كشورهاي‌ جهان‌ اول‌ به‌ دليل‌ داشتن‌ نيروي‌ متخصص‌ و آموزش‌ديده‌ و تكنولوژي‌ اطلاع‌رساني‌، جريان‏ ‏‌يك‏‌‏سويه‌ اطلاعات‌ را ايجاد كرده‌اند، به‌طوري‌ كه‌ اخبار از رسانه‌هاي‌ اين‌ كشورها عمدت‏اً‏ به‌ كشورهاي‌ توسعه‏ ‏‌نيافته‌ ارسال‌ مي‌شود. حتي‌ اخبار جهان‌ سوم‌ ابتدا تهيه‌ و دوباره‌ به‌ خودشان‌ برگردانده‌ مي‌شود.
‏بدون‌ شك‌ جريان‌ يك‏‌‏سويه‌ اطلاعات‌ نتيجه‌ جريان‌ آزاد اطلاعات‌ است‌‏ ‏كه‌ كشورهاي‌ مسلح‌ به‌ تكنولوژي‌‏ ‏اطلاعات‌ را بر كشورهاي‌ فقير مسلط مي‌كند. با گسترش‌ تكنولوژي‌ اطلاعات‌، جهان‌ در حال‌ قطع‌ ارتباطات‌‏ ‏مستقيم‌ است‌. نگاهي‌ به‌ تاريخ‌
‏278
‏روابط عمومي الكترونيك ‏ ‏_____________________‏___‏____________
‏279
________‏__________________‏ ‏فن‏‌‏آوري‏‌‏ نوين در روابط عمومي‏

‏روابط عمومي‏‌ نشان‌ مي‌دهد كه‌ ‏روابط عمومي‏‌ در جريان‌ تاريخي‌رشد و نمو خود،‏ ‏سه‌ مرحله‌ اساسي‌ را طي‌ كرده‌ است‌. ‏روابط عمومي‏‌ در ابتدا وظايفي‌ سياسي‌ (ارشادي‌) بر عهده‌ داشت‌، سپس‌‏ ‏بر ب‏ُ‏عد اقتصادي‌ (تبليغ‌)‏ ‏تأكيد شد و در حال‌ حاضر از زاويه‌ اجتماعي‌ (اطلاع‌رساني‌) انجام‌ وظيفه‌ مي‌كند.
‏كارگزار ‏روابط عمومي‏‌ بايد عمده‌ترين‌ ويژگي‌هاي‌ اطلاعات‌ را به‌ شرح‌ زير بداند:
‏1. اطلاعات‌، ضروري‌ و با اهميت‌ باشد.
‏2. تازه‌، جديد و سازمان‌ يافته‌ باشد.
‏3. با منافع‌، سلايق‌ و مسايل‌ مخاطبان‌ مرتبط يا داراي‌ حداقل‌ تضاد باشد.
‏4. با دقت‌ تنظيم‌ شود و واضح‌ و روشن‌ باشد.
‏همچنين‌ اطلاع‌رسان‌ بايد داراي‌ اين‌ ويژگي‌هايي‌ باشد:
‏1. صاحب‌ تعصب‌ و علاقه‌ خاص‌ نباشد.
‏2. داراي‌ پيشينه‌ و وجهه‌ مورد قبول‌ باشد.
‏3. با موضوع‌ پيام‌ آشنا باشد.
‏4. متوجه‌ همه‌ مخاطبان‌ باشد.
‏عناصر اطلاع‌رساني‌ در نگاهي‌ كلي‌ همان‌ عناصر خبري‌ (كه‌،كي‌، كجا، چه‌، چرا، چگونه‌) هستند، اما تأكيد‏ ‏بيشتر، بر چه‌ كسي‌ (پيام‌رسان‌)، چه‌ مي‌گويد (پيام‌)، به‌ چه‌ كسي‌ (پيام‌گير)، از
‏چه‌ راهي‌ (رسانه‌ يا كانال‌)، با چه‌تأثيري‌ (عكس‌العمل‌) استوار شده‌ است‌. با آغاز عصر اطلاعات‌، ‏روابط عمومي‏‌ مسووليت‌هايي‌ را در اين‌ زمينه‏ ‏‌به‌‏ ‏دوش‌ گرفته‌ است‌ كه‌ تعدادي‌ را به‌ شرح‌ زير مي‌توان‌ عنوان‌ كرد:

 

دانلود فایل