دانلود مقاله مديريت ارتباطات مشتري ( CRM ) 25 ص 💯

دانلود دانلود مقاله مديريت ارتباطات مشتري ( CRM ) 25 ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود مقاله مديريت ارتباطات مشتري ( CRM ) 25 ص

دانلود-مقاله-مديريت-ارتباطات-مشتري-(-crm-)-25-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 24 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏مديريت سازمان
‏موضوع : ارتباطات
‏2
‏مديريت ارتباطات مشتري ( CRM‏ )
Customer Relationship Management‏
‏مرحله طراحي مجدد فرآيندهاي سازمان بر مبناي اهداف CRM‏ بهترين نتيجه را براي سازمان در پي خواهد داشت.
‏سيستم هاي CRM‏ فعلاً داراي 5 موتور اصلي و استاندارد به شرح زير است كه به احتمال زياد در آينده تغيير كرده و موتورهاي ديگري به آنها اضافه خواهد شد:
‏تمركز اطلاعات مشتري در يك نقطه: چرا كه در شرائط حاضر در اكثر سازمانها كه اطلاعات مشتريها را دقيقاً نگهداري مي كنند اين اطلاعات تقريباً در 20 نقطه جمع آوري مي شوند كه براي استفاده از آنها و توسعه بازار داراي مشكلات زياد و بعضي مواقع غير ممكن است.
‏تجزيه تحليل و بخشي كردن اطلاعات مشتري : در صورت تنوع كالا و خدمات يك سازمان، اين موتور اقدام به بخشي كردن مشتريها و تجزيه تحليل ويژه براي وضعيت جاري و توسعه بازارهاي هدف براساس اطلاعات هر بخش مي كند.
‏اختصاصي كردن نياز مشتري : با توجه به امكان ارتباط خاص با مشتريها، اين موتور خواهد توانست نياز مشتريها را به صورت خاص جمع آوري و در اختيار سازمان قرار دهد تا سازمان بتواند نياز خاص آنها را طراحي و تامين كند.

 

دانلود فایل