مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری(CRM) برابعاد عملکرد سازکانی :مطالعه موردی در صنعت هتل مالزی
هدفهدف این مقاله بررسی رابطه بین ابعاد CRM به عنوان مثال مشتری مداری،سازمان CRM،مدیریت دانش و CRM مبتنی بر فناوری و جنه های مختلف عملکرد سازمانی به عنوان مثال مالی،مشتری،فرایندهای داخلی و آموزش و رشد در هتل های مالزی است
✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی
✔️ قابلیت ویرایش فایل
✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم
هدفهدف این مقاله بررسی رابطه بین ابعاد CRM به عنوان مثال مشتری مداری،سازمان CRM،مدیریت دانش و CRM مبتنی بر فناوری و جنه های مختلف عملکرد سازمانی به عنوان مثال مالی،مشتری،فرایندهای داخلی و آموزش و رشد در هتل های مالزی است
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 24 |
حجم | 0/410 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
توضیحات کامل
مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری(CRM) برابعاد عملکرد سازکانی :مطالعه موردی در صنعت هتل مالزی
Assessing the influence of customer relationship management (CRM) dimensions on organization performance: An emperical study in the hotel industry
سازمان CRM
عملکرد هتل
مدیریت دانش
مشتری مداری
فناوری مبتنی بر CRM
ابعاد CRM و فرضیه: 5
مشتری مداری: 6
سازمان CRM: 7
مدیریت دانش: 8
CRM مبتنی بر فناوری: 9
اندازعه گیری عملکرد هتل: 10
مشتریان(اقدامات مربوط به مشتریان) 11
فرایندهای داخلی(اقدامات مربوط به پیاده سازی استراتژی) 11
چهارچوب تحقیقات: 12
جمع اوری داده ها: 13
جدول 1:بار وآزمون قابلیت اطمینان 14
جدول 2:همبستگی پیرسون در ضریب ابعاد CRM و دیدگاه های عملکرد هتل 19
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود”
☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢