دانلود مقاله صنعت هوايي کشور 💯

دانلود دانلود مقاله صنعت هوايي کشور باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود مقاله صنعت هوايي کشور

دانلود-مقاله-صنعت-هوايي-کشورلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 4 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏صنعت هوايي کشور
‏يک فرودگاه جديد در سال 1379 در تهران راه اندازي شد. اين فرودگاه که مجهز به تکنولوژي پيشرفته و هوانوردي است برآورد شده است که حدود يک ميليارد دلار خرج آن شده است.  همکاري و سرمايه گذاري در اين پروژه بوسيله سرمايه گذاران خصوصي و وابسته به دولت انجام شده است؛ که شامل آشيانه هواپيماها، غذاهاي ميهمانان (مسافران) در داخل هواپيماها، هتل، فروشگاههاي معاف از ماليات، بنزين گيري و همچنين حمل و نقل مسافرين فرودگاه.
‏طرح اصلي:
‏در آينده نزديک تمام پروازهايي که از فرودگاه مهرآباد انجام مي شود به اين فرودگاه منتقل مي شود (شامل پروازهاي داخلي و خارجي). مطالعات انجام شده به وسيله سازمان هوانوردي کشور، به اين نتيجه رسيده که فرودگاه مهرآباد قابل بزرگ شدن نيست و بايد يک فرودگاه جديد با امکانات جديد که گنجايش بيشتري را داشته باشد، بود.
‏اين فرودگاه که طرح اصلي آن در سال 1340 داده شد و در سال 1350 شروع شده بود، به خاطر اوضاع سياسي آنزمان متوقف شد. بهرحال مسئوليت ساخت اين فرودگاه به عهده وزارت راه و ترابري بوده است.
‏اندازه گيري زمان ساخت:
‏عمليات ساختماني در سال 1373 و در مراحل مختلف انجام شد. فاز اول اين فرودگاه در سال 1379 تکميل شده و قابليت حمل 12 ميليون مسافر و دويست هزار تن بار را در سال دارد. بستگي به استقبال و درخواست، طراحي فرودگاه اين اجازه را ميدهد که تا سقف بيست ميليون مسافر و 375 هزار تن بار در سال و همينطور با ساخت آخرين فاز اين فرودگاه تا چهل ميليون مسافر و 700 هزار تن بار و کالا در سال انجام دهد.
‏فاز اول شامل باندي با 4200 متر در 45 متر و 10.5 متر شانهاي عريض است. جمعأ 12.8 کيلومتر راه تاکسي رو اين باند را به قسمت ترمينالهاي مسافران و بار، و آشيانه هاي اين فرودگاه وصل ميکند.
‏برج مراقبت:
‏برج مراقبت 56.9 متر ارتفاع و مساحت 1100 متر مربع را دارا ميباشد. اين برج با نماي شيشه اي خود 6800 متر مربع را در بر ميگيرد. اين برج مراقبت با داشتن 755 DVOR‏ (خيلي فرکانس بالا با داشتن تمام جهات)، بوسيله يک شرکت انگليسي بنام Fernau‏، و 2020 DME‏ (تجهيزات اندازه گيري مسافت) و Normarc ILS NM 7000‏ دستگاه سيستم فرود، و فراهم کردن دستگاه رايانه اي که کمک به نشستن هواپيماها مي کند، تشکيل شده است.

 

دانلود فایل