دانلود صنعت فولاد در کشور 💯

دانلود دانلود صنعت فولاد در کشور باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود صنعت فولاد در کشور

دانلود-صنعت-فولاد-در-کشورلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..pptx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 42 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..pptx) : 
 

صنعت فولاد در کشور
اهمیت صنعت فولاد
صنعت فولاد به دلیل تاثیر زیادی كه بر روی توسعه صنعت ی كشورها دارد صنعت مادر نامیده می شود و به همین دلیل مهمترین و استراتژیک‌ترین کالای صنعتی در جهان م حسوب می گردد به طوری که میزان تولید و مصرف آن نشان‌دهنده پیشرفت کشورهاست.
میزان مصرف سرانه فولاد در ایران حدود 200 کیلوگرم است که 140 ‏کیلوگرم آن در داخل کشور تولید ‏می‌شود و مابقی از خارج وارد می‌گردد .
صنعت فولاد به عنوان صنعتی بنیادین  ،نقش اساسی در اقتصاد ملی و رفاه جوامع دارد . توسعه این صنعت عاملی اثر بخش در توسعه  سایر بخش های اقتصادی، صنعتی ، علمی و اجتماعی کشور می باشد
تاریخچه
در كشور ما اولين گام اساسي در جهت دستيابي به اين صنعت در سال 1338 برداشته شد و سپس در سال 1344 شركت ملي ذوب آهن ايران شكل گرفت و در سال 1351 شركت ملي فولاد ايران تاسيس شد .  پ س از پيروزي انقلاب اسلامي در سال 1358 شركت ملي فولاد ايران با ادغام شركت ملي ذوب آهن ايران و شركت ملي صنايع فولاد ايران بوجود آمد كه تا سال 1381 تنها شركت متولي فولاد در كشور بود .
اكنون شركت ملي فولاد ايران بعنوان يكي از شركت هاي مهم سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران و وزارت صنايع و معادن در امر توليد و توسعه فولاد كشور فعاليت دارد .

 

دانلود فایل