دانلود مقاله سيستم خودروي مزدا 3 💯

دانلود دانلود مقاله سيستم خودروي مزدا 3 باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود مقاله سيستم خودروي مزدا 3

دانلود-مقاله-سيستم-خودروي-مزدا-3لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 8 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

2
‏سيستم خودروي مزدا 3 (mazda3‏)
‏باتوجه به راه اندازی خط تولید خودروی ‏سواری مزدا 3 و ورود این خودرو به بازار کشور، کارشناسان فنی مزدا در اداره آموزش ‏فنی شرکت مزدا یدک در نظر دارند که اطلاعات و مشخصات فنی مخصوص عملکرد سیستم های ‏جدید بکار رفته در خودروی مزدا 3 را ‏معرفی ‏نمایند.
 ‏مقدمه
‏امروزه در این دنیای مدرن و با وجود ‏تکنولوژی های برتر، باید همگام با شرایط روز قدم برداشت، در همین رابطه صنعت خودرو ‏نیز از این پیشرفت بی نصیب نمانده و جهش بزرگی در تولید خودروهای مدرن با تکنولوژی ‏های برتر و با ایمنی و عملکردهای حرکتی بهتر ایجاد نموده است. یکی از خودروهایی که ‏به صورت کامل از پیشرفت تکنولوژی بهره برده است خودرو مزدا 3 می باشد.
‏مزدا 3 ‏نمونه ای شاخص در خودروهای کامپکت و اسپرت کلاس C ‏می باشد.خودرویی مناسب خانواده که ‏نمای زیبای ظاهر آن و قابلیت های خاص این خودرو جلوه های گوناگونی درآن ایجاد نموده ‏است.
‏صنعت الکترونیک در طراحی این خودرو گامی بلند برداشته و وجه نمایز بسیاری ‏در مقایسه با محصولات قدیم مزدا و حتی دیگر خودروهای موجود در این کلاس ایجاد نموده ‏است. لذا این خودرو توانایی ایجاد رقابت بسیار خوب و نزدیک با بهترین خودروهای ‏مشابه روز دنیا را پیدا نموده است.
‏بمنظور آشنایی بیشتر خوانندگان برخی از ‏توانایی ها و مشخصات فنی، کاربردی و ایمنی این خودرو ذیلا تقدیم می ‏گردد.
 
‏عملکرد دینامیکی ‏خودرو
‏مزدا 3 خودروی ایده آل به معنای واقعی برای زندگی ‏است که ایده های جدیدی از بازدهی و هندلینگ را برای یک تجربه به یادماندنی تداعی می ‏نماید. یک موتور 0/2 لیتری بسیار کارآمد که با یک گیربکس چهار سرعته اتیوماتیک که ‏به صورت شگفت انگیزی نسبت به حالت های مختلف رانندگی، انعطاف نشان می دهد و با یک
2
‏بدنه بسیار محکم و سیستم تعلیق با کیفیت طراحی بسیار ‏دقیق، هندلینگ بالایی را جهت ‏بوجود آوردن رانندگی نشاط آور ایجاد می نماید.
‏علاوه بر این، وجود دیسک های ترمز ‏با قطر زیاد و بوستر قوی، نیروی بازدارنده مطمئن در ترمزها را ایجاد نموده ‏است.
‏حال اگر به کلیه شرایط فوق، طراحی زیبای روی بدنه را نیز اظافه نماییم بک ‏خودروی کامپکت اسپرت در اختیار خواهید داشت که نیرو محرکه، شرایط هندلینگ و ترمز، ‏سرنشینان را در شرایط ایده آل قرار می دهد.
‏آمیخته ای از هنر و صنعت در ‏طراحی بدنه
‏فرم ظاهری مزدا 3 با شکل عضلانی آن و خطوط ‏هجومی، یک حالت جسورانه را در طراحی دینامیکی ایجاد می نماید و در نمای داخلی خودرو ‏نیز مزدا رویکرد تازه ای را به نمایش گذاشته است.
‏سهولت استفاده از تجهیزات ‏داخلی آن به خاطر سلیقه، ظرافت و زیبایی مزدا می باشد. این نمای داخلی با خصوصیات ‏خاص خود احساس رضایت و خرسندی تمام حواس پنجگانه راننده و سرنشینان را به ارمغان می ‏آورد.
‏برای مثال طراحی دربها به گونه ای است که به آسانی و بایک صدای خوشایندی ‏باز و بسته می شوند و هر کجا که نگاه کنید آمیزه ای از طراحی حرفه ای و کیفیت ‏مشاهده می گردد. فاصله های باریک و دقیق بین پنل ها و بدنه خودرو به زیبایی آن ‏افزوده است و این طراحیمنحصر به فرد و جدید‏ ‏ باعث می گردد که حتی رانندگی روزمره ‏نیز خوشایند و دلپذیر باشد.
 ‏ایمنی و اطمینان
‏مزدا 3 یک سطح ‏گسترده ای از سیستم های ایمنی ویژه و پیشرفته را برای حفاظت از سرنشینان آن فراهم ‏نموده است.

 

دانلود فایل