دانلود مقاله در مورد كارگاه نقاشي 💯

دانلود دانلود مقاله در مورد كارگاه نقاشي باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود مقاله در مورد كارگاه نقاشي

دانلود-مقاله-در-مورد-كارگاه-نقاشيلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 93 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏2
‏مقدمه
‏كودكان بسيار راستگو وصادق هستند زيرا هنوز با دنياي ما بزرگترها ‏ ‏آشنا نشده اند و اين صداقت باعث ميشود كه آنها با ديدي موشكافانه‏ ‏ ‏وقايع را به تصوير بكشند والبته بايد توضيح در مورد كارهايشان را به ‏ ‏خودشان بسپاريم ‏معلمان‏ مقطع ابتدايي و مربيان مهدهاي كودك ‏ ‏بايد اين نكته را مد نظر قرار دهند كه ما حق نداريم از جانب خود ‏ ‏نقاشي كودكان را تحليل كنيم چه بسا فكر وايده اي نو كه در ذهن كودك ‏ ‏حين كشيدن آن نقاشي شكل گرفته با يك نظر ما از هم بپاشد زيرا اگر ‏ ‏نظر معلم يا مربي با نظر او فرق داشته با شد او نظر اشتباه را نظر ‏ ‏خود ميداند زيرا‏ از ديد آنها معلمان اشتباه نميكنند‏ پس بهترين راه ‏ ‏براي فهميدن معناي نقاشي كودكان سوال از خود آنهاست با اين كار هم ‏ ‏به آنها اعتماد به نفس ميدهم و هم خودمان معناي اصلي نقاشي شان را ‏ ‏درك ميكنيم مثلا ما ميتوانيم اين سوال را از كودك بپرسيم :
‏ ‏شما نميخواهي در مورد اين نقاشي قشنگت برام حرف بزني؟
‏ ‏در حين شنيدن جواب اين سوال ما به فاصله ذهني خود با دنياي كودك پي ميبريم واين اصل را به خوبي درك ميكنيم كه:‏ ‏هيچگاه نبايد نقاشي كودكان را از ديدگاه خود ببينيم‏ ‏تجربه نشان داده كه 80./. از كودكان چنان به‏ ‏زيبايي در مورد نقاشي‏ هاي خود صحبت ميكنند كه حتي هنر مندان بزرگ هم از ديدن اين نواقص در محيط اطراف عاجزند پس ما نبايد‏آينه زلال كودكان را با نظرات غير كارشناسانه ي خود كدر كنيم .
‏نكته اي ديگر كه ‏ ‏ بايد آن را مد نظر قرار ده‏يم‏ اين است كه هيچگاه نبايد نظرات‏ ‏اصلاحي را براي نقاشي به كودكان گوش زد كنند (اين نكته بيشتر براي سنين پيش دبستاني و كلاسهاي اول و دوم صادق است) مثلا‌ ً كودكي نقاشي اش را بدون رنگ كشيده ما نبايد مستقيما ً به او بگوييم كه چرا از رنگ استفاده نكردي بلكه ميتوانيم از او بپرسيم كه كارت تمام شده به نظر خودت چيزي در نقاشي ات كم نيست اين به آن دليل است كه آنها با رنگها بيشتر آشنا هستند و خوب ميدانند كه كجا بايد استفاده شود وكجا نبايد؟ متاسفا نه ديده شده كه بعضي از مربيان نا آگاه در اين مواقع اين جمله را ميگويند كه :
‏2
‏ ‏(( نقاشي بدون رنگ معنا ندارد ))
‏ ‏اين نظر بسيار غلط ميباشد چون بعضي صحنه ها از ديد كودك بي رنگ ميباشد و ما نبايد به اين ‏ ‏كاراصرار داشته باشيم البته بري كودكي كه مكررا ً نقاشي هايش را سياه وسفيد ميكشد دو فرضيه وجود دارد:
‏ ‏ 1- ‏بارنگ آشنا نيست‏ : كه در اين صورت مربي ميتواند در جلسات ‏ ‏بعد اول رنگها را (بدون تاكيد بر استفاده از آنها) براي او معرفي كند ‏ ‏مثلا بگويد اين چه رنگيه ؟ و در محيط اطرافمان چه چيزي به اين‏ ‏رنگ است ….
‏2- مشكل رواني دارد : در اين صورت معلم بدون زدن انگ به اوا بايد سريعا ً موضوع را با خانواده كودك در ميان بگذارد تا از روانشناس كمك گرفته شود چه بسا كودك در معرض افسردگي باشد.
‏ ‏در پايان ما به اين نتيجه ميرسيم كه در واقع نقاشي در سنين پايين بيشتر جنبه روانشناسانه دارد نه هنر؟ زيرا اگر بخواهيم اصول اوليه نقاشي را به آنها ياد بدهيم قطعا ً ضربه اي جبران نشدني را به خلاقيت آنها وارد كرده ايم ‏ما در اينجا قصد داريم كه با ايجاد آموزشگاه نقاشي اين خلاقيت را‏ در سنين پائين‏ شكوفا كنيم ‏.
‏بسمه تعالي
‏3
‏تقاضانامه
‏خواهشمند است مطابق طرح پيشنهادي پيوست با صدور جواز تاسيس براي احداث يك ‏آموزشگاه‏ نقاشي ‏موافقت فرمائيد ضمنا جزوه مقررات و گردش كار صدور مجوزها را مطالعه نموده متعهد و ملزم به رعايت كليه مفاد آن مي باشم .
‏نام و نام خانوادگي :
‏تاريخ :
‏امضاء :
‏بيوگرافي :
‏ ‏ ‏ ‏اينجانب پوران آئين ‏متولد سال‏ 1369‏ ‏ صادره از ‏ ‏شيراز‏ و ميزان تحصيلات ديپلم ‏فني شاخه كاردانش‏ هستم و‏ ‏ چون علاقه‌ي زيادي به ‏نقاشي‏ داشتم توانستم ديپلم ‏نقاشي‏ را بگيرم تا بتوانم در جايي مشغول به كار شوم . من بعد از گرفتن ديپلم ‏ ‏ با كمك پدرم ‏توانستيم جائي را‏ اجاره كنيم و در آن مشغول به كار شويم. من از ايجاد اين ‏كارگاه ‏براي زندگي خانواده و جامعه و افراد جوان كه به كار نيازمند بودند از ثروت پدرم تا حدودي استفاده كردم تا توانستم اين ‏كارگاه‏ را ايجاد كنم. من تا آنجائي كه امكان دارد سعي مي‌كنم از توانايي خودم استفاده كنم و در مواقع ضروري از پدر و دوستان كمك مي‌گيرم، و يكي از خصلتهاي من اين است كه هميشه از آدم‌هايي كه در كارشان نظم و برنامه ريزي دارند سرمشق بگيرم . و يكي از كساني كه سرمشق من در كارهايم بود پدرم هستند.
‏4
‏من سعي مي‌كنم در برابر مشكلات نااميد نشوم و در برابر مشكلات صبر و استقامت داشته باشم و از پدر و دوستان و خانواده‌ام كمك مي‌گيرم و هيچ وقت صبر و استقامت خود را در برابر شكست از دست نمي‌دهم .
‏از نظر من يك كارآفرين موفق كسي است كه در كارهاي خود اول از همه به خدا توكل داشته باشد و بعد در كارهاي خود برنامه‌ريزي داشته باشد و طبق آنچه برنامه ريزي كرده است پيش رود و در كارهاي خود نظم را رعايت كند و از كمك ديگران كه در اين كار تجربه دارند استفاده كند تا بتواند كارآفرين موفقي شود.
‏من فردي با ايمان هستم و براي انجام هر كاري اول خدا و بعد چيزهاي ديگر را در نظر مي‌گيرم و تا حدودي در كارهايم صرفه‌جوئي مي‌كنم تا آنجا كه كار براي خانواده و كاركنان شركت مشكل ايجاد نكند و هميشه دوست دارم ساده زندگي كنم و ساده زيستن را به ديگران بياموزم و دوست دارم اگر براي يكي از كاركنان مشكلي پيش بيايد تا آنجائي كه مي‌توانم مشكل آنها را رفع كنم اگر مشكل آنها مالي باشد وجهي را به آنان قرض مي‌دهم. دوست دارم كاركنان در كارهايشان دقت لازم را به جا آورند و اگر در كارهايشان با مشكل روبرو شدند من را در جريان بگذارند و از نظر خودم من در كارهايم تا بحال موفق بودم و سعي مي‌كنم در آينده هم همين‌طور كه هستم باشم . و من اين موفقيت خودم را مديون پدر و مادرم مي‌دانم.‏آآآآآآآآآآآ د ‏
‏آنچ
‏1 – ‏عنوان طرح:‏ ‏ ‏آموزشگاه نقاشي نقاشان شيراز
‏2 – ‏محل اجراي طرح : ‏
‏استان: فارس
‏شهرستان: شيراز
‏بخش: ‏-
‏روستا: –

 

دانلود فایل