دانلود مقاله دخانیات 💯

دانلود دانلود مقاله دخانیات باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود مقاله دخانیات

دانلود-مقاله-دخانیاتلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 22 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

2
‏مجتمع دخانیات تهران
‏تاریخچه کشت توتون
‏توتون کاری در استان تهران درسال 1318 بصورت پیمانکاری و ارباب و رعیتی شروع و مالکین قصبات به عنوان پیمانکاران طرف قرارداد دخانیات با کمک زارعین تحت سرپرستی خود اقدام به کشت توتون می نمودند .
‏پس از گذشت زمان و اجرای قوانین اصلاحات اراضی بتدریج زارعین صاحب زمین شده و خود راساً اقدام به انعقاد پیمان کشت توتون با دخانیات نمودند و توتونکاری رونق گرفت و مروجان کشت استخدام و به آموزش توتونکاران همت گماردند و واریته هایی همچون سامسون ، باسما ، تیکلاک ، و ترابوزان کشت اصلی است .
‏در سالهای اخیر با توجه به تغییر ذائقه مصرف کنندگان سیگار و ساخت سیگارتهای لوکس دو واریته توتون ویرجینیا و بارلی جایگزین واریته های گذشته شده است .
‏در باره دخانیات تهران :
‏مجتمع دخانیات تهران با فعالیت در حوزه های کشاورزی ، صنعت و بازرگانی دخانیان نظیر خرید و نگهداری توتون ، عمل آوری توتون و فروش محصولات دخانی با هدف تامین نیازهای اولیه صنعت دخانیات در زمینه تولید محصولات دخانی و تامین نیازهای مصرفی مردم منطقه در چارچوب سیاست جلوگیری از مصرف بی رویه کالاهای قاچاق و نامرغوب فعالیت می کند .
2
‏مجتمع دخانیات از قبل از اتقلاب تاکنون 10 مدیر به خود دیده که عباس علی تحویلداری، ابوالفضل جلالی ، بیوک بصیری ، دکتر حسن عابدی ، مرتضی قندی ، احمد منتظر ، عباسعلی معماریان ، سید محمد فتاحی ، مرتضی صدیقی و غلامرضا دینی از جمله آنها می باشند .
‏خرید توتون :
‏عملیات خرید در مکانی مخصوص بنام کمیسیون خرید صورت می گیرد که دارای شرائط ویژه ای برای اینکار می باشد کمیسیون خرید متشکل از رئیس کمیسیون ، ارزیاب ، انک نویس ، وزان ، توزین نویس و …. که هر یک دارای وظایف خاص می باشند .
‏خرید توتونکاری پیچیده ، فنی و بر اساس سیستم ویژه ای به دوش 11 درجه ای برای تیپ شرقی و 36 درجه ای ( بین المللی ) برای تیپ غربی صورت می گیرد .

 

دانلود فایل