دانلود مصدومیت شیمیایی 💯

دانلود دانلود مصدومیت شیمیایی باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود مصدومیت شیمیایی

دانلود-مصدومیت-شیمیاییلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 31 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
www.parsdigishop.ir
1
مصدومیت شیمیایی
www.parsdigishop.ir
2
مصدومیت شیمیایی
مراقبت اورژانسی برای قربانیان انفجار شناخته شده « بمب آلوده » شامل برطرف کردن آلودگی و درمان آسیب هایی است که به دلیل انفجار بمب مرسوم مورد انتظار هستند .
www.parsdigishop.ir
3
عـوامـل شیمیـایـی
سلاح کشتار جمعی دیگری که توسط تروریست ها بکار برده می شود ، انتشار عوامل شیمیایی است . این سلاح های پرقدرت از مواد سا ده و خطرناک رایج در آمریکا مانند گازکلر ، تا مواد شیمیایی پیچیده مانند گازهای محرک اعصاب که به ویژه برای آسیب رساندن به مردم تولید شده اند تغییر می کنند . از آنجایی که این سلاح های شیمیایی اغلب به صورت گازها یا آئروسل هایی هستند که به وسیله باد پراکنده می شوند شایع ترین اهداف کاربرد آنها فضاهای محصور مانند متروها یا ساختمان های بزرگ است که دارای دستگاه حرارت مرکزی و تهویه مطبوع هستند یا نواحی که مردم در آنها جمع می شوند مانند میدان ها ، مراکز خرید و انجمن ها می باشند .
www.parsdigishop.ir
4
.
مفاهیم فرار بودن ( فشار بخار ) و وزن مخصوص برای دانستن نحوه پخش عوامل شیمیایی حائز اهمیت هستند . فرار بودن به مفهوم سهولت تبدیل موادش شیمیایی از حالت مایع به گاز است . بیشتر سلاح های شیمیایی به صورت مایعاتی هستند که به میزان متوسط فرار می باشند . آنها اغلب به وسیله انفجار پخش می شوند یا به داخل اتمسفر اسپری شده و آتروسل تولید می کنند ماده شیمیایی که مایه باقی می ماند پایدار نامیده می شود و با تماس یا جذب خطراتی را ایجاد می کند ، در حالی که بخارات ، گازها یا آئرویل ها با تنفس باعث ایجاد خطر می شوند . نمونه ای از سلاح های شیمیایی پایدار گاز خردل است
www.parsdigishop.ir
5

 

دانلود فایل