تعیین میزان افسردگی در دانشجویان خوابگاهی و غیرخوابگاهی و تأثیر آن بر پیشرفت تحصیلی
تعیین میزان افسردگی در دانشجویان خوابگاهی و غیرخوابگاهی و تأثیر آن بر پیشرفت تحصیلی
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 55 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 85 |
دریافت فایل
بررسی تعیین میزان افسردگی در دانشجویان خوابگاهی و غیرخوابگاهی و تأثیر آن بر پیشرفت تحصیلی
فهرست مطالب
عنوان …………………………….. صفحه
چكیده………………………………….
مقدمه………………………………… 2
فصل اول: گستره علمی مسئله مورد بررسی
1ـ بیان مسئله …………………………. 7
2ـ اهمیت و ضرورت پژوهش ………………… 11
3ـ اهداف……………………………… 14
4ـ فرضیههای پژوهش …………………….. 15
5ـ متغیرها و تعریف عملیاتی آنها ………… 16
6ـ خلاصه ……………………………… 18
فصل دوم: مرور تحلیل یافتهها در زمینه بررسی حاضر
1ـ مبانی نظری ………………………… 20
الف افسردگی (مفهوم و نظریههای مربوط به آن)…
روان تحلیلگری ………………………… 22
رفتارینگر…………………………….. 25
شناختی……………………………….. 30
زیستشناختی …………………………… 32
انواع ……………………………….. 35
میزان شیوع …………………………… 36
ب ـ پیشرفت تحصیلی …………………….. 37
2ـ یافتههای پژوهشی ……………………. 43
3ـ خلاصه ……………………………… 50
فصل سوم: فرآیند روش شناختی
1ـ انتخاب نمونه ………………………..
الف ـ جامعه و نمونه …………………… 52
2ـ ابزار گردآوری اطلاعات ……………….. 53
الف ـ معرفی سیاهه …………………….. 53
ب ـ روش اجرا و نمرهگذاری ………………. 54
ج ـ اعتبار و پایایی …………………… 54
3ـ طرح تحقیق و روشهای آماری ……………. 56
الف ـ طرح تحقیق ………………………. 56
ب ـ روشهای آماری ……………………… 58
4ـ خلاصه ……………………………… 59
فصل چهارم: ارائه و تحلیل نتایج كمی
1ـ ارائه دادههای توصیفی بدست آمده ………. 61
2ـ بررسی نتایج در چهارچوب بدست آمده …….. 63
الف ـ نتایج حاصل از رابطه بین افسردگی و پیشرفت تحصیلی 64
ب ـ نتایج آزمون t در متغیر افسردگی ……… 65
ج ـ نتایج آزمون t در متغیر پیشرفت تحصیلی … 65
3ـ خلاصه………………………………. 67
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
1ـ بحث و بررسی درباره یافتهها ………….. 69
2ـ جمعبندی و نتیجهگیری ………………… 72
3ـ كاربرد نتایج ………………………. 73
4ـ محدودیتها………………………….. 78
5ـ پیشنهادات………………………….. 79
منابع