تحقیق روشهای نوین بازاریابی و افزایش فروش

تحقیق روشهای نوین بازاریابی و افزایش فروش

تحقیق روشهای نوین بازاریابی و افزایش فروش

تحقیق روشهای نوین بازاریابی و افزایش فروش

دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل docx
حجم فایل 27 کیلو بایت
تعداد صفحات 6
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

اکنون در دهه ای که ما زندگی می کنیم همه شرکتها از لحاظ تبلیغات و بازاریابی و هزینه نمودن بسیار زیاد در صف اول قرار گرفته اند که این مهم باعث ضربه زدن به شرکتهای نوپا و جدید الورود شده است هرگز در طول تاریخ ،رسیدن شمار زیادی از مردم به اهدافشان امکان پذیر نبوده است و فرد یا سازمانی در صورتی می تواند به هدفش برسد که ماهها و شاید سالها تلاش و سعی کند وظیفه یک بازاریاب این است به بهترین نحوه کمک کند تا بار زیاد فشار برشرکت یا سازمان کم شود.در کشور ما همه می خواهند تا حد امکان سریعتر و آسانتر به راحتی ، شادی ، ثروت ، پیشرفت و اعتبار برسند . و در کنار همین بسیاری افراد و سازمان ها ، راهکارهای فریبندی ، تکنیک های خاص ، استراتژی های محرمانه (با کمترین تلاش ) به موفقیت را می کند. اما تجربه ثابت نموده که روراست بودن با مشتری باعث ماندگاری در بازار و اقتصاد کشور می شود . و این بهترین راهكار و سرلوحه كار یك بازاریاب موفق در جامعه اقتصادی می باشد.