تحقیق تاريخچه ياهو از ابتدا تا كنون 5 ص 💯

دانلود تحقیق تاريخچه ياهو از ابتدا تا كنون 5 ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

تحقیق تاريخچه ياهو از ابتدا تا كنون 5 ص

تحقیق-تاريخچه-ياهو-از-ابتدا-تا-كنون-5-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 5 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏2
‏تاريخچه ياهو از ابتدا تا كنون
‏كمپاني ياهو (yahoo inc)‏يك كمپاني امريكايي و خدماتي كامپيوتر و مصمم به پر تاثير و واجب بودن در شبكه جهاني اينترنت براي كاربران و تاجران مي باشد.يا هو پورتهاي جديد اينترنتي ،كتاب هاي راهنما اينترنتي و هاست(ميزان اطلاعات)براي هر گونه سرويسي مانند ايميل yahoo mail)‏) فعال كرده است.اولين بار توسط دو دانشجوي فارغ التحصيل از دانشگاه استنفورد‏(گوگل از همين جا رشد كرد)با نام هاي ديويد فيلو و جري يانگ در ژانويه سال 1995 به صورت يك كمپاني رسمي در آمد.محل كمپاني در حال حاضر در sunnyvale’california‏ مي باشد.
‏بر اساس آمار alexa internet‏ كه يك كمپاني آمار گير مي باشد ياهو امروزه پر بيننده ترين وب سايت در اينترنت مي باشد.وب سايت هاي شبكه جهاني ياهو تا ماه اكتبر سال 2004 روزانه 3 ميليارد بازديد كننده داشته اند.
‏تاريخچه:
‏ياهو در ابتدا با نام “jerrys guide to the word wide web” ‏ ‏شروع به كار كردولي پس از گذشت زمان ‏تصميم به تعويض اسم گرفت و با كمك ديگران و ديكشنري با بي تمايلي اسم را تغيير دادند.كلمه ياهو كه مخفف كلمات “yet another hierarchical officious oracle”‏ مي باشد را برگزيدند. ولي “فيلو” و “يانگ” دنبال معني و مفهوم خاصي از كلمه ياهو بودند تا معني كلي دهد، مانند مفهوم اسم كمپاني هاي ديگري همچون Gulliver’s travels”‏” به وسيله “Jonathan swift” ‏ كه بي ادبانه و غير حرفه اي و نابهنجار بود.
‏هنگامي كه نرم افزارهاي در حاي بارگذاري در كامپيوتر “فيلو” بود ياهو! براي اولين با در يونكس كه مخفف “compiler yet another compiler”‏ مي باشد. ياهو! اولين پيشنهاد فروش سهام (IPO)‏ را در ماه آپريل سال 1996‏ به مقدار 2.6‏ ميليون سهم درهر كدام 13 دلار را داشت.
‏از آنجايي كه معروفيت ياهو افزايش پيدا كرد، سطح و ظاهر پيشنهاد ها به آن تغير پيدا كرده و گسترده تر شد، كه آن را به يك جا براي انجام هر كار اينترنتي تبديل كرد، كه امكاناتي همچون سرويس ميل و اي ميل، سرور پيغام هاي فوري، سيستم معروف گروه ها ، بازي هاي آنلاين وچت، اخبار واطلاعات ارتباطي، فروشگاه هاي آنلاين و امكانات حراج اينت
‏2
‏رنتي را شامل مي‏‌‏شود.
‏خيلي از اين ها براي خود به گونه اي قبلا سرويس هاي مستقلي بوده اند، كه ياهو! آنان را به وجود آورد.
‏مثلا سيستم وب هاستينگ “Rocjetmail”‏، “Goecities”‏ و گروههاي ميلي متفاوتي مانند “eGroups”‏، خيلي از اين كمپاني هاي وابسته سر سود، ضرر و شهرت با هم جدال دارند، به همين دليل هم يا هر از چند گاهي قوانين داخلي خود را تغيير مي دهد.
‏اخيرا ياهو! شروع به درست كردن يك رابطه شراكتي با مخابرات و سرويس دهندگاني مانند “BT”‏ در انگلستان، “Rogers”‏ در كانادا و “SBC”‏ در ايالات متحده كرده است تا بتواند يك پهناي باند وسيعي را براي رقابت با كساني كه “AOL”‏ را پيشنهاد كرده بودند ايجاد كند، در ما بين شراكت با “First USA”‏ كمپاني پيشنهاد كارتهاي اعتباري به نام ياهو را كرده كه اين كارتها “Yahoo! Visa”‏ نامگزاري شده اند.
‏در ابتداي سال 2002‏، ياهو! بي صدا شروع به تقويت كردن موتور جستجوي خود با تكنولوژي رقابتي جديد كرد. در ماه دسامبر سال 2002‏، آنها “Inktomi”‏ و در جولاي سال 2003‏ “Overture services Inc”‏ و در آن “AltaVista”‏ و “AlltheWeb”‏ را بدست آورند. در هجدهم ماه فبريه سال 2004‏، ياهو! با سيستم ‏جستجو قدرتمند گوگل قطع مراوده كرد و‏ به تكنولوژي خود رجوع و بسنده كرد تا بتواند نتايج را خود بدهد.
‏در سال 2005‏ پيغام هاي اخباري ياهو! از جنبه مكتبي و مذهبي برخوردار شدند. به هر خبر يك قسمت كوچك در مورد بحث در آن الصاق شد كه به ندرت مرتبط با خبر يا مقاله بودند.
‏«‏اتفاقات مهم‏»
‏(قابل توجه خواننده كه اين مورد به صورت ايجاز و كوتاه ذكر و گلچين شده.)
1995‏: “Ziff Davis Inc”‏ شروع به انتشار مجله “yahoo! Internet Life”‏ (البته در ابتدا با نام “ZD Internet Life”‏ چاپ شد) اين مجله مكمل فعاليتهاي كمپاني بود.
‏3
‏هفتم فبريه سال 2000‏: “yahoo.com”‏ به مدت ‏چند ساعت به دلايل حمله به سرويس‏‌‏هاي آن دچار مكث و درنگ و سكته شد. (مشروح خبر 2-1‏). در روز بعد، سهام آن $16‏ صعود كرد. يا 4.5‏ درصد ضرر را به هكرها نسبت دادند تا به باگها و مشكلات سرويسي خودشان، بر عكس چيزي كه براي ” “wBay‏اتفاق افتاد.
‏دسامبر سال 2002‏: “yahoo! Inc”‏ شروع به راه اندازي موتور جستجوي “Inktomi Web”‏ كرد‏ ‏و‏ ‏جولاي سال 2003‏: ‏راه اندازي سرويس “overture Service Inc”‏.
‏نوزدهم ژانويه سال 2004‏: ياهو! از تشكيلات “Yahoo! Research Labs”‏ خبر داد كه يك امكانات جستجو در ميان تحقيق ها و پروژه و اختراع ها در ياهو! بود. مسئولين اصلي ياهو! اعم از “Dr Gray”‏ و “William Flake”‏ اين تشكيلات را مي گردانند.
‏نوزدهم فبريه سال 2004‏: ياهو را گوگل جدا و همان طور كه در بالا گفته شد به سيستم هاي خود پناه آورد.
‏مارچ سال 2004‏: ياهو! موتور جستجوي خودش را طراحي و راه اندازي كرد.
‏بيست و پنجم مارچ سال 2004‏: بامكانات جستجو در فروشگاههاي اينترنتي اروپايي اعم از “Kelkoo”‏ را بدست آورد.
‏پانزدهم دسامبر سال 2004‏: ياهو! ورژن بتاي موتور جستجو در فايل هاي تصويري (Video)‏ را شروع و راه اندازي كرد.
‏نهم فبريه سال 2005‏: ياهو! “Yhaoo! Launch”‏ تغيير يافت يه “Yahoo! Music”‏ كه هنوز هم موسيقي رايگان ارائه مي كند.
‏پانزدهم فبريه سال 2005‏: ياهو چندين دفتر اداري را در “Dublin”‏ و “Ireland”‏ با اي‏جاد 400‏ شغل جديد تأسيس كرد.
‏دوم مارچ 2005‏ ياهو! 10‏ سال از تاسيسش گذشت واين را جشن گرفت و در “Baskin Robbin”‏ به كاربرانش كپن مجاني بستني داد.
‏بيستم مارچ سال 2005‏: ياهو! سيستم “Filckr”‏ كه براي به اشتراك گذاشتن عكس و ايجاد فوتوبلاگ بود را تاسيس كرد. (مشروح خبر1‏)
‏بيست و ششم مي سال ‏2005: ياهو! از سرويس جديد ميل عكس خود با نام photomail‏ خبر داد.
‏4
‏كمپاني ياهو!
‏سبك: عمومي (NASDAQ:YAHOO)
‏ايجاد شده در: سانتيول، كاليفورنيا (1995)
‏مكان: سانيول، كاليفورنيا
‏اشخاص اصلي: Terry Semel. 1‏ ريس و Ceo
‏ Jerry Yang .2‏ ريس ياهو!
‏ David Filo .3‏ ريس يهو!
(Dan Rosensweing: COO (Chief Operating Offices .4
‏ (EVP (Chief Finacial Officer , Susan Decker: CFO .5
‏صنعت: سرويسهاي اينترنتي
‏درآمد سود سهام: 3.57 ميليارد دلار آمريكا (USD: United State Dollar)‏ سال 2004

 

دانلود فایل