تحقیق ارزشيابي مهارت شغلي 87 ص 💯

دانلود تحقیق ارزشيابي مهارت شغلي 87 ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

تحقیق ارزشيابي مهارت شغلي 87 ص

تحقیق-ارزشيابي-مهارت-شغلي-87-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 91 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏ ابوالفضل دانه کار
‏2
‏تشخيص مفاهيم‏ ‏:‏
‏مقدمه:
‏ ‏ظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های ‏بارز تمدن بشری است . ‏وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی وویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هرروز بر تکامل و ‏توسعه ‏این سازمانها افزوده می شود . بدیهی ‏است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافـی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیازمند ‏نوعی مدیریت است . یکی از پیامدهای مهم در هم ریخته شدن نظام ارزشی غرب حاکم شدن ‏مکتب اصالت نفع بر روند فعالیتهای ‏اقتصاد‏ی و ‏تولید است .معتقدین به این مکتب یک عمل را تا انجا درست قلمداد میکند. که برای فرد ‏ی‏ا افرادی بیشترین خوشی و ‏آ‏سایش را به بوجود ‏آ‏ورد به بیان دیگر ملاک درستی یک عمل ‏نتایج ‏آ‏ن است نه شیوه انجام‏ آ‏ن عمل.
‏مدیریت:
‏در باره مفاهیم مدیریت و وظایف مدیران‏،‏ در ادبیات مدیریت بسیار بحث شده است .در سالهای اخیر تحولات بسیاری در فنون مدیریت رخ داده و رویکردهای نوین در مدیریت سازمانها مطرح شده ونقش مدیر از نقشهای فرماندهی و کنترل به نقش مربیگری تغییر یافته و دو مقوله کارایی و اثر بخشی محور توجه مدیران قرار گرفته است.
‏ ابوالفضل دانه کار
‏2
‏اگر ‏چه موضوع مديريت همزاد زندگي انسان است و از اولين روزهاي پيدايش با او بوده است ،اما در يك قرن اخير ،به علت پيدايش ‏س‏ازمان هاي جديد،پيچيده و متراكم‏ ‏ از تكنولوژي و برخورداري از انسان هاي پر نياز ،مورد توجه خاص قرار گرفته است‏.‏ روند تحولات در اقتصاد دانش محور موجب رشد فزاینده پدیده های جهانی شدن و جامعه اطلاعاتی شده است و در راستای این تحولات‏ ،‏ الگوی مدیریت تغییر یاقته و توجه به رویکرد مشتری مداری‏ ،‏ توان افزائی کارکنان و تغییر در سبکهای رهبری‏ ،‏ الزام آور شده است .
‏مديريت:بوجود آوردن و حفظ كردن ‏محيطي كه در آن افراد بتوانند در جهت بر آوردن هدف هاي معيني بطور موثر و كار آمد فعاليت كنند‏ .
‏ ابوالفضل دانه کار
‏4
‏مديريت آموزشي :در فرهنگ لغات تعليم و تربيت ،مديريت آموزشي را راهنمايي ،كنترل و اداره امور مربوط به جريان تعليم و تربيت در سازمان هاي تربيتي مي داند‏.
‏بنا به آنچه گفته شد:
‏مديريت آموزشي فرآيندي است اجتماعي كه با بكارگيري ‏مه‏ا‏رت هاي علمي ،فني،هنري كليه نيروهاي انساني ،مادي را سازماندهي و هماهنگ كرده و با فراهم آوردن زمينه هاي انگيزش و رشد با تامين نيازهاي منطقي و گروهي معلمان ،دانش آموزان‏ ‏و كاركنان بطور صرفه جويانه به هدف هاي تعليم و تربيت برسد‏.
‏علم مديريت آموز‏ش‏ي از يك جهت به عنوان يك موضوع اجتماعي كه با جمع انسان ها و كار كردن آنها مربوط است و از جهت ديگر به عنوان يك رشته تربيتي و تعليمي كه با بكارگيري و رشد انسان ها سرو كار دارد شناخته مي شود‏.
‏مديريت آموزشي از جنبه آموزش به عنوان يك علم مورد توجه است .يك مدير آموزشي بايد علوم تربيتي مثل فلسفه تعليم و تربيت ،اصول آموزش و پرورش ،روانشناسي تربيتي و يادگيري را بتواند بر پايه آن ها آموزش مطلوب را پياده كند.مدير آموزشگاه بايد يك مشكل شناس باشد تا با شناخت مسائل و تنگناهاي ج
‏ ابوالفضل دانه کار
‏4
‏س‏مي ،رواني،اجتماعي دانش آموزان و رفع آنها ،آنان را در جهت مطلوب هدايت كند‏.
‏علم مديريت يعني مجموعه اصول،نظريه ها و علومي است كه دانش كلي مديريت را به ما ياد مي دهد و معمولا براي مديريت هاي مختلف يكسان است‏.
‏توضيح اينكه چرا مطالعه و آموزش مديريت ضروري و سودمند است چندان مشكل نيست
‏اولا احتمال زيادي دارد كه هر كس در مسير زندگي يا شغل خود در مقام مدير گيرد.‏از بالاترين سطوح سازمانهاي دولتي تا پايين ترين رده هاي كادر موسسات آموزشي ،صنعتي،فني و تجاري نياز به مديران موثر و كار امد به شدت محسوس است.
‏آموزش مديريت بطور كلي دانش و معلوماتي را فراهم مي سازد ‏كه به درجات متفاوتي در همه سازمانها كاربردي است.

 

دانلود فایل