تحقیق ارتباط با پايگاه داده‌هايAccess در Visual Basic 82 ص 💯

دانلود تحقیق ارتباط با پايگاه داده‌هايAccess در Visual Basic 82 ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

تحقیق ارتباط با پايگاه داده‌هايAccess در Visual Basic 82 ص

تحقیق-ارتباط-با-پايگاه-داده‌هايaccess-در-visual-basic-82-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 129 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏دانشگاه آزاد اسلامي واحد اسلامشهر
‏ارتباط با پايگاه داده‏‌‏هايAccess‏ در Visual Basic‏
‏2
‏فهرست مطالب
‏عنوان صفحه
‏پيشگفتار
‏مقدمات Visual Basic‏
‏مقدمات بانك اطلاعاتي Access‏
‏توصيف پروژه
‏ الف ) توصيف پايگاه داده‏‌‏ها
‏ ب ) توصيف فرم‏‌‏هاي برنامه
‏ضمائم
‏ ضميمه 1- كد برنامه
‏فهرست منابع
‏3
‏پيشگفتار :
‏ما در عصري زندگي مي‏‌‏كنيم كه آن را عصر اطلاع رساني يا قرن ارتباطات ناميده‏‌‏اند، لذا مي‏‌‏توان اذعان نمود كه كامپيوتر بهترين ابزار ارتباطي در آن عصر مي‏‌‏باشد. ‏امروزه كامپيوتر نه تنها به عنوان يك وسيله شخصي يا ابزار گروهي خاص مورد استفاده قرار مي‏‌‏گيرد، بلكه به عنوان ‏يك وسيله ارتباطي مهم در جهان مطرح مي‏‌‏باشد و به همين دليل است كه كاربرد آن روز به روز در جهان گسترش مي‏‌‏يابد به گونه‏‌‏اي كه در همه كشورهاي جهان از جايگاه ويژه‏‌‏اي برخوردار مي‏‌‏باشد.
‏با گسترش كاربرد كامپيوتر در جهان اين رشته به صورت گسترده‏‌‏اي در زمينه‏‌‏هاي مختلف توسعه يافته و هر روز نيز به اين گسترش افزوده مي‏‌‏گردد.
‏پيشرفت سريع تكنولوژي، به ويژه فناوري اطلاعات و ارتباطات (ICT‏) روز به روز چشم اندازها و افق‏‌‏هاي روشن‏‌‏تري را جهت تسخير قلل علمي، فني و صنعتي و حل مشكلات و مسائل بشر ارائه مي‏‌‏كند و تك تك افراد جامعه را به تلاش مضاعف در كسب مهارتهاي رايانه‏‌‏اي و كاربرد آنها در ساير علوم ملزم مي‏‌‏سازد، ‏به نحوي كه امروزه ‏افراد و جوامع ناتوان در بكارگيري فن آوريهاي جديد رايانه‏‌‏ را بي سواد تلقي مي‏‌‏كنند. يكي از رشته‏‌‏هاي علمي مفيد در زمينه كامپيوتر كار با پايگاه داده‏‌‏ها و نرم افزارهاي بانك اطلاعاتي است كه در زمينه‏‌‏هاي ‏مختلف تجاري و اداري و وب سايت و … كاربرد دارد.
‏از اين نرم‏‌‏افزارهاي مي‏‌‏توان به ORACLE‏ ، ACCESS , MS SQL SERVER, MS SQL‏ اشاره نمود.
ACCESS‏ يك نرم افزار بانك اطلاعاتي قوي و آسان است كه بسياري از كاربران بانك اطلاعاتي تمايل زيادي به استفاده نرم افزار خوب و سودمند بهره گرفته شده است.
‏زبان برنامه نويسي BASIC‏ نيز به دليل راحتي و آموزش سريع و آسان از گذشته دور مورد استقبال بسياري از كاربران و برنامه نويسان بوده است‏.
‏4
‏زبان VISUAL BASIC‏ نسخة تحت ويندوز زبان Basic‏ است كه البته بسيار قوي‏‌‏تر و پيشرفته‏‌‏تر از نسخة تحت DOS‏ آن عمل‏ ‏مي‏‌‏كند و بسياري از برنامه‏‌‏هاي پيشرفته و سطح بالا و پيچيد ه مورد نياز شركت‏‌‏هاي بزرگ به ويژه برنامه‏‌‏هاي چند رسانه‏‌‏اي (Multi Media)‏ با آن استفاده ازآن نوشته مي‏‌‏شود.
‏من نيز در اين پروژه درسي از اين زبان قوي كه داراي قابليت ارتباط با بانك اطلاعاتي به نحو مطلوبي است، بهره گرفته‏‌‏ام.
‏اصل و پايه پروژه من نحوة ارتباط با پايگاه داده‏‌‏ها، در يك زبان سطح بالا است كه شامل باز كردن بانك اطلاعاتي،ديدن اطلاعات موجود در بانك اطلاعاتي، ويرايش يا حذف داده‏‌‏هاي بانك اطلاعاتي، ذخيره داده‏‌‏هاي جديد در بانك اطلاعاتي و ليست كردن داده‏‌‏هاي بانك اطلاعاتي طبق خواسته و نظر كاربر مي‏‌‏باشد.
‏بانك اطلاعاتي برنامه من مربوط به يك فروشگاه نوت بوك مي‏‌‏باشد. در اين فروشگاه علاوه بر خود نوت بوك، كيف نوت بوك، لوازم جانبي نوت بوك يا PC‏، اجزاء اصلي داخل نوت بوك يا PC‏ و نيز خود PC‏ عرضه مي‏‌‏شود.
‏برنامه VB‏ در اين پروژه طبق Query‏ هاي خاصي كه در ارتباطش با بانك اطلاعاتي ACCESS‏ درخواست مي‏‌‏كند، ليست‏‌‏هاي متفاوتي از اطلاعات آن را به نمايش در مي‏‌‏آورد.
‏نرم‏‌‏افزارهاي مورد استفاده :
‏1- Microsoft Access 2003
‏از برنامه‏‌‏هاي مجموعة office 2003‏ Microsoft‏
‏2- Microsoft Visual Basic‏
‏از برنامه‏‌‏هاي مجموعة Microsoft Visual Basic studio 6.0‏

 

دانلود فایل