تحقیق احادیث اهل بیت نبوت 85 ص 💯

دانلود تحقیق احادیث اهل بیت نبوت 85 ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

تحقیق احادیث اهل بیت نبوت 85 ص

تحقیق-احادیث-اهل-بیت-نبوت-85-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 89 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

1
‏چکید‏ه
‏و اینک به ارمغان ‏در این مسیر‏ ‏ هرچه گل داغ هر سنبل سپیده ‏
‏ ‏هر جا که دیده ام ‏ ‏ با داس هر‏ ‏کدام بهر تو چیده ام‏ ‏ ‏- موسوی گرمارودی «من شریعی ام» دفتر دوم نشریه ی فلق ص 84.
‏و تو ای مظ‏ل‏وم تاریخ،‏ ‏ای پیشوای محروما‏ن، ای حامی زحمتکشان ، ای انقلابگو‏ی ‏ پیروز ، امشب که می خوابم : شاید آخرین شب هجران باشد ، هجران مشتاقان ،مشتاقان محروم ، برای فرزندانمان خواهیم سرود که ما باغبانان که عمری چشم براه گذاشته ایم تا تو بیایی و با مژگان دیدگانمان فرش ‏راهت را ج‏ا‏رو کنیم ، نشستیم و تو نیامدی ، ای صاحب دعوت محمدی(ص‏)‏ ، ای وارث هیبت عسگری.
‏از ولادتت تا آمدن و ظهور مبارکت نوشتیم که انگار سال ظهور را درک کرده و علائم حتمی و غیر حتمی را شاهد بوده ایم‏ ‏و حتی ظهور و قیام شما ‏ر‏ا و نهضت عظیم و پر میمنتتان را و برخی از اقدامات و کارهای شما را ‏در اجتماعات دیده ایم .‏ ‏دیدیم که چگونه کائنات آسمان و‏ ‏زمین با شما هماهنگ و قوای مادّی و معنوی به چه کیفیت ‏یاریت می کنند !‏ ‏چگونه بر مسند حکومت و رهبری تمامی بشر قرار می گیری و چگونه بر هر وجب زمین حکم می رانی ! ‏ ‏وامّا‏ ‏ای کسانی که این نوشته را خواندید در شیپورهای آماده باش خویش ، فریاد «العجل یا صاحب الزمان » را حتی
2
‏بگوئی دورترین ستا‏ر‏ه ها هم برسانید . آخر آنها هم منتظرند ، تکوین در‏ ‏انتظار‏ ‏است ، تشریع ‏مترصّد‏ است،‏ ‏جهان چشم براه است‏. ‏حماسه سر دهید که او می آید ، او باید بیاید و این وعده ی خداست پس اینک، اسب ها را زین کنید، س‏لاح‏ها را آماده کنید ، چکمه ها را پوشیده،آستینها را بالا بزنید. آماده باشید شاید که تا لحظاتی چند او شما را بخواند، او بیاید او به پیش ‏و شما به دنبال … راستی آیا وضوی شهارت گرفته اید، عطر زده اید؟‏ ‏لاله هایتان‏ را‏ آورده اید ؟ و در آخر تمامی کلاماتی که صادقانه از دل برآمد و بر‏ ‏صفحه نشست را به پیشگاه خدای عز‏ّ‏وجل‏ّ‏ و ذخیره اولیای‏ ‏زمان‏ ‏مهدی موعود تقدیم می کنم‏ ‏و‏ ‏امید‏ ‏توفیق برای همگان دارم .
‏والسّلام
‏در پایان از همه کسانی که ما را در این زمینه یاری دادند تشکر ‏می‏ کنیم مخصوصاً مدیریت محترم آموزشگاه و‏ ‏معاونین و‏ ‏خانم امینی که شرایط و امکانات را در ‏این‏ زمینه فراهم نمودند.
‏اهدا
‏مطالبی که بر سطر کاغذ آورده شده احادیث اهل بیت نبوت است و از صدق دل هدیه به محضر پاک امام زمان (عج) می کنیم و آرزو داریم که مورد تایید ایشان قرار بگیرد و جالب توجه شیعیان آن‏ ح‏ضرت باشد.
‏ان شاءالله
3
‏مقدمه
‏در تاریخ پرفراز و نش‏ی‏ب دنیا و بشریت هم‏ی‏شه گروهی نور و گروهی ظلمت بودند همیشه بدان با خوبان جنگیده اند تا با هرج و مرج به کرسی حرف خود بنشینند و به آمالهای دور از خدا برسند‏ ‏و پروردگار مهربان بوسیله پیامبران مختلف دین خود را به بشریت آم‏و‏زش داده تا راه راست را برود و خوب را از بد تشخیص بدهند و سالم و بی دغدغه زندگی کنند از زمان حضرت آدم‏ بعد از آن پیامبران دیگر همچون نوح و‏ ‏عیسی و موسی و‏ ‏محمد (ص) تا کنون که مجتهدان بر احکام نظر دارند و ما می توانیم از دین خدا بهره های عالی ببریم دنیا هر روز منتظر آمدن کسی است که بهشت را فرود بیاورد تا قبل ‏از مرگ بتوان به طور کاملاً ایده آل زندگی کرد و همواره م‏ؤ‏منان دعا می کنند که زمان فرج نزدیک شود در اینجا سیری به کتب ادیان دیگر در مورد محضرت مهدی(عج) می اندازیم(در عهد قدیم‏ ‏- در کتاب وشن جوک ص 246.
‏از آیین یهود) آمده است: ‏شر‏ایران، منقطع خواهند شد و اما متوکلان به‏ ‏خداوند ، وارث زمین خواهند شد . هان بعد‏ ‏از اندک مدتی هیچ شریری نخواهد بود . اما حکیمان و صالحان وارث زمین خواهند شد…
‏زیرا متبرکان خداوند وارث‏ ‏زمین خواهند شد و ملعونان وی منق‏طع خواهند شد.
4
‏(در ا‏ی‏ن‏ ‏کتاب با سبک آمده است ): دور دنیا تمام می شود به پادشاه عادلی در آخرالزمان که پیشوای فرشتگان و پریان و ‏آ‏دمیان باشد و راستی حق با او باشد و آن چه در دریا و زمین و کوهها پنهان باشد همه را به دست آورد و از آسمان و زمین‏ ‏آنچه باشد خیر می دهد و از او بزرگتر کسی به دنیا نیاید.
‏در انجیل متنی چنین آمده است : چون که برق از مشرق بیرون آید و تا به‏ مغرب ظاهر می گردد. آمدن فرزند انسان نیز چنین خواهد بود . فرزند انسان بر روی ابرهای آسمان می آید با قدرت و جلال عظیم و فرشته های خود را (یاران خود را ) خواهد فرستاد با صور بلند و آواز و آنان گزیدگانشان را جمع خواهند نمود .)
‏این بود شمه ای از نظریات اقوام غیر از اسلام امید است مورد توجه و عنایت صاحب ال‏ز‏مان قرار بگیرد و‏ ‏ این کتاب هدیه ای است روان منظر چشم او که از ما منتظر تر است .
‏پیشگفتار
‏ د‏ر‏ این زمان که ناامنی و‏ ‏فساد سرتاسر جهان را فرا گرفته و سلطه گری ها و خونریزی ها به سر حد خود رسیده و قانونهای حلال خدا را به حکم خود حرام و حرام‏ ‏های دین را به حکم خود حلال می ‏ک‏نند جایگاه مردی از آل رسول (ص) ‏و فرزندان علی چقدر خالی است دوران سیاه امروز که از عدالت و رفاه و امنیت

 

دانلود فایل