بررسی چگونگی آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ایران
بررسی چگونگی آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ایران
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 80 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 65 |
دریافت فایل
بررسی چگونگی آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ایران
فهرست مطالب
فصل اول
مقدمه
بیان مسأله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف
– اهداف كلی
– اهداف جزئی
– سوالات تحقیق
تعریف مفهومی واژهها
فصل دوم
پیشینه و تاریخچة آموزش از راه دور
مسایل بنیادی درآموزش از راه دور
– رویكردهای اساسی آموزش از راه دور
– علل پیدایش آموزش از راه دور
– مزایا و امكانات آموزش از راه دور
– آموزش از راه دور ورویكردهای آموزشی و یادگیری
– تكامل نسلی آموزش از راه دور
اركان، ویژگیها و مبانی آموزش از راه دور
آموزش از راه دور در آموزش و پرورش ایران
تفاوتهای موجود بین دانش آموزان نظام حضوری و فراگیران آموزش از راه دور
طبقه بندی مخاطبین
روشها و فرایندهای اجرایی تحصیل درآموزش از راه دور
چالشها و دغدغههای مرتبط با آموزش از راه دور
فصل سوم
روش تحقیق
فصل چهارم
طرح تحقیق
فصل پنجم
یافتهها و نتایج
محدودیتهای تحقیق
راه كارهای پیشنهادی تحقیق
منابع و مآخذ
پیوستها
فهرست اشكال و جداول
شكل شماره 1 – رویكردهای آموزشی و یادگیری
شكل شماره 2- فرایند اجرایی تحصیل در آموزش از راه دور
شكل شماره3- چرخه اصلاح و توسعه رفتار از طریق آموزش
جدول شماره 1- مقایسه فراگیری نظام رایج حضوری با فراگیران نظام آموزش از راه دور