بازاريابي (مطالعة موردي در مورد حلوا شکري دراج) 18 ص 💯

دانلود بازاريابي (مطالعة موردي در مورد حلوا شکري دراج) 18 ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

بازاريابي (مطالعة موردي در مورد حلوا شکري دراج) 18 ص

بازاريابي-(مطالعة-موردي-در-مورد-حلوا-شکري-دراج)-18-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 21 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

2
‏دانشگاه آزاد اسلامي
‏واحد تهران جنوب
‏پروژة پاياني
‏بازاريابي
‏ ‏(مطالعة موردي در مورد حلوا شکري دراج)
‏فهرست مطالب
‏عنوان
‏صفحه
‏مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
‏1
2
‏آميزة بازاريابي ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
‏2
‏محصول …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
‏2
‏قيمت‌‏گذاري …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
‏4
‏توزيع ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
‏7
‏تبليغ ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
‏9
‏پيشنهادات ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
‏11
3
‏مقدمه
‏بازاريابي در دنياي امروز و در علم مديريت از مهمترين ارکان بقاي شرکت‌‏ها مي‌‏باشد. بحث خود را با تعريف بازاريابي شروع مي‌‏کنيم. بازاريابي عبارت است از تأمين رضايت مشتري به شيوه‌‏اي سودآورد. هدف دوگانة بازاريابي عبارت است از جلب رضايت مشتريان جديد، با دادن وعدة ارزش برتر و حفظ مشتريان کنوني از طريق تأمين رضايت آنان. هر سازماني، کوچک يا بزرگ، انتفاعي يا غيرانتفاعي، خانگي يا جهاني بدون داشتن يک بازاريابي سالم هيچ موفقيتي نخواهد داشت. بسياري از مردم چنين مي‌‏پندارند که بازاريابي تنها به معني فروش و تبليغ است. امّا بايد بدانيم که فروش و تبليغ بخش نمايان (کوه يخ شناور) بازاريابي است.
‏ما بازاريابي را نوعي فرآيند اجتماعي و مديريتي مي‌‏دانيم که بدان وسيله، افراد در گروه‌‏ها مي‌‏توانند از طريق توليد، ايجاد و مبادلة محصولات و ارزش‌‏ها با ديگران، نيازها و خواست‌‏هاي خود را برآورده سازند.
‏فعاليت‌‏هاي اصلي بازاريابي عبارتند از: توليد محصول، تحقيق، برقرار کردن ارتباط، توزيع، قيمت‌‏گذاري و ارائة خدمات.
4
‏شرکت حلوا شکري درّاج يکي از شرکت‌‏هايي است که با سابقة نسبتاً طولاني و نزديک به پنج دهه متأسفانه داراي مشکلات بسياري در زمينة بازاريابي است. به‌‏نظر مي‌‏رسد که شرکت‌‏هاي بسياري در ايران از آن‌‏چه به‌‏عنوان مشکل فروش ‏از آن ياد مي‌‏شود، رنج مي‌‏برند. متأسفانه صنعت حلوا شکري نيز از اين قاعده مستثني نيست. اين صنعت سال‌‏ها با روش‌‏هاي قديمي در ساخت‏ توليد و فروش کار کرده و مي‌‏کند و امروز که رقيبان زيادي در صنايع غذايي وجود دارند، اين صنعت رمق چنداني ندارد.
‏اساس حلوا شکري مخلوطي از کنجد و شکر است. کنجد پس از شسته شدن حرارت ديده و به شکل مايع که به آن ارده گويند درمي‌‏آيد. بعد اين ارده با شکر حرارت ديده که آن هم به‌‏صورت مايع است ترکيب و ورز خورده و نهايتاً حلوا توليد مي‌‏شود.
‏به دليل وجود مشکلات بازاريابي در شرکت حلواشکري درّاج ما بررسي خود را معطوف به بحث بازاريابي در اين شرکت مي‌‏کنيم.
‏آميزة بازاريابي
‏آميزة بازاريابي عبارتست از مجموعه‌‏اي از ابزارهاي قابل کنترل بازاريابي که شرکت آن‌‏ها را درهم مي‌‏آميزد تا پاسخگوي بازار مورد هدف باشد، يا آميزة بازاريابي در برگيرندة همة کارهايي است که شرکت مي‌‏تواند انجام دهد تا هر ميزان تقاضا (براي محصولاتش) اثر بگذارد. اين کارها را مي‌‏توان به چهار متغير شناخته شده طبقه‌‏بندي کرد که عبارتند از:
‏1ـ محصول 2ـ قيمت 3ـ توزيع 4ـ تبليغ و ترويج
‏1ـ محصول
‏محصول عبارتست از هر چيزي که جهت توجه، اکتساب، کاربرد يا مصرف بتوان به بازار عرضه کرد و بتواند نياز يا خواستي را ارضاء نمايد. محصول مي‌‏تواند شامل خدمت نيز باشد. برنامه‌‏ريز محصول بايد از سه جنبه دربارة آن بينديشد. اساسي‌‏ترين جنبة آن محصول اصلي است و پاسخگوي اين پرسش است که خريدار واقعاً چه چيزي را مي‌‏خرد. محصول اصلي در کانون يا مرکز جاي دارد. سطح کيفيت، ويژگي‌‌‏ها، طرح، نام و نشان تجاري و بسته

 

دانلود فایل