⭐️پروتکل (برنامه) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم

پروتکل (برنامه) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم در 9 صفحه ورد (word) قابل ویرایش با فرمت docx

پروتکل (برنامه) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم

پروتکل (برنامه) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم در 9 صفحه ورد (word) قابل ویرایش با فرمت docx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 9
حجم 17/19 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

پروتکل (برنامه) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم در 9 صفحه ورد (word) قابل ویرایش با فرمت docx

 

ویژگی های منحصر به فرد این فایل:

  • شامل 9 جلسه درمانی
  • 8 صفحه ورد (7 صفحه متن و توضیحات و 1 صفحه منابع پایانی)
  • نوع تایپ متن: کاملا استاندارد و قابل ویرایش
  • دارای منبع معتبر و به شیوه  APA
  • قابل اجرا به صورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات و اقدامات کامل هر جلسه
  • آماده سازی توسط دکتری روان شناسی
  • اندازه فونت 14 از نوع b lotus و فاصله خط 1 و نیم
  • ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری روان شناسی، علوم تربیتی و سایر رشته های مرتبط و همچنین قابل استفاده برای مشاورین و درمانگران   
  • پشتیبانی تخصصی (هرگونه سوال تخصصی شما در زمینه این فایل جواب داده می شود)

 

فهرست مطالب و جلسات درمانی:

جدول خلاصه جلسات شامل عنوان هر جلسه و زمان آن
جلسه اول: نقاشی دیواری (ترسیم سایه)
جلسه دوم: نقاشی دیواری گروهی (ترسیم بدن)
جلسه سوم: تصور کردن
جلسه چهارم: ترسیم صورت
جلسه پنجم: ترسیم تعاملی صورت
جلسه ششم: ترسیم بدن یکدیگر
جلسه هفتم: تهیه پتو بصورت گروهی (نقاشی بر پارچه)
جلسه هشتم: جعبه‌های دوستی
جلسه نهم: نمایش هنر
منابع

 

خلاصه ای از جلسات درمانی پکیج مورد نظر:

جلسه اول: نقاشی دیواری (ترسیم سایه)

وسایل مورد نیاز:
کاغذ بزرگ
ماژیک
روش:
لامپ‌ها را خاموش کرده و به یکی از کودکان بگوید یک چراغ قوه را نگه دارد در حالی که کودک دیگر جلوی کاغذ ایستاده و سایه را ایجاد کرده، کودک دیگر باید سایه را ترسیم کند. سپس کودک می‌تواند نقاشی را با جزئیات داخل بدن و لباس پر کند (می‌توانید به کودکان دیگر بگویید که جزئیات بدن دوستان خود را پر کنند)، این کار تا جایی ادامه دهید که همه کودکان نقاشی را بکشند. سپس درباره آن چه که انجام شد، به گفتگو بپردازید.

جلسه دوم: نقاشی دیواری گروهی (ترسیم بدن)

وسایل مورد نیاز:
کاغذ بزرگ ماژیک (یا هر وسیله مورد نیاز برای کشیدن)
روش:
کودکان به نوبت در ه حالتی که مایل هستند روی کاغذ دراز می‌کشند و بدن یکدیگر را ترسیم می‌کنند و داخل طرح را با جزئیات بدن هم‌گروه پر می‌کنند. سپس کاغذ را بر دیوار بچسبانید و اجازه دهید که کودکان کار یکدیگر را ببینند، آن را توصیف کرده و راجع به آن صحبت کنند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود