⭐️پاورپوینت مدیریت ایمنی مواد غذایی و مراحل مختلف طرح haccp

دانلود پاورپوینت مدیریت ایمنی مواد غذایی و مراحل مختلف طرح haccp در 41 اسلاید با فرمت pptx

پاورپوینت مدیریت ایمنی مواد غذایی و مراحل مختلف طرح haccp

دانلود پاورپوینت مدیریت ایمنی مواد غذایی و مراحل مختلف طرح haccp در 41 اسلاید با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 41
حجم 675/90 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت مدیریت ایمنی مواد غذایی و مراحل مختلف طرح haccp جهت رشته مدیریت در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

 

مدیریت ایمنی مواد غذایی

استاندارد ها و سیستم های مختلف مدیریت ایمنی مواد غذایی در  واحد های  مرتبط با  زنجیره  مواد  غذایی وجود داشته و قابل استفاده هستند و هر کدام از آنها به منظور تامین  امنیت مواد غذایی  از اصول استانداردی پیروی می کنند.

بر اساس آیین نامه اجرایی  قانون اصلاح ماده 13 مدیران و متصدیان مرتبط با مواد غذایی برای انجام خود اظهاری و تحویل مستندات مربوطه  به مسئول بهداشت محل ;می توانند از یکی از استاندارد های مشروحه ذیل در تهیه مستندات استفاده نمایند.که به این منظور می توانند از خدمات دانش آموختگان بهداشت محیط  ویا بهداشت مواد غذایی استفاده نمایند .

ISO 22000استاندارد

استاندارد آمریکا

SFBB 2006-استاندارد انگلستانHACCP استاندارد

استاندارد ملی ایران و پروانه ساخت معاونت غذا و دارو

 

 

 

HACCP

رویکردی منظم برای شناسایی و تشخیص خطرات ; تعیین نقاط بحرانی و اقدام های کنترلی در آماده سازی فرآورده غذایی می باشدکه از آن می توان در مواردی که کنترل و تضمین ایمنی غذا ضرورت دارد استفاده کرد .این رویکرد یکی از منابع مهم تهیه دستور عمل ها و چک لیست های جدید بر اساس نواقص بحرانی و غیر بحرانی است .
شناخت عوامل موثر بر فعالیت میکرو ارگانیسم ها ما را قادر می سازد زمان وقوع خطرات احتمالی را پیش بینی نموده و همچنین از وقوع آنها جلوگیری کرده و یا آنها را کنترل نماییم که این فرایند مفهوم واقعی سیستم تجزیه و تحلیل خطر و نقطه کنترل بحرانی جهت برنامه ریزی و ایجاد ایمنی در مواد غذایی می باشد.

 

 

 

Haccp طرح

مدرک مختص هر خط تولید و  فرآورده است که در صورت به کارگیری صحیح و به موقع ;از وقوع مشکلات ایمنی غذا جلوگیری می نماید . این طرح انجام اقدامات لازم و تعیین زمان ، مکان و تعداد دفعات و برخی موارد دیگر را تشریح می نماید و بر پایه فرم های اطلاعاتیhaccp بنا گردیده است .

 

 

 

 

عنوان :
HACCP

تجزیه و تحلیل خطر و کنترل نقطه بحرانی

HACCP
Haccp طرح
هفت اصل haccp  
مراحل مختلف طرح haccp :
نمودار کنترل haccp :
: hazardخطر
 خطر بیولوژیک:
خطر شیمیایی
فیزیکی
و…


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود