⭐️پاورپوینت برنامه‌ ريزی استراتژيک فاز اول : شناخت وضعيت موجود

دانلود پاورپوینت برنامه‌ ريزی استراتژيک فاز اول : شناخت وضعيت موجود در 27 اسلاید با فرمت pptx

پاورپوینت برنامه‌ ريزی استراتژيک فاز اول : شناخت وضعيت موجود

دانلود پاورپوینت برنامه‌ ريزی استراتژيک فاز اول : شناخت وضعيت موجود در 27 اسلاید با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 27
حجم 830/724 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

 دانلود پاورپوینت برنامه‌ ريزی استراتژيک فاز اول : شناخت وضعيت موجود جهت رشته مدیریت در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

 

•قوت‌ها :

 

.1نيروي کار سازمان بهره بردار و مدير IS/IT ، نيرويي فعال و باتجربه بوده و حداقل دانش لازم برای استفاده از رايانه را دارا می باشد.

 

.2محيط شرکت بسيار بزرگ و مناسب است و شرکت تعداد سوله هاي به اندازه کافي در اختيار دارد. لذا قادر به اجراي هر نوع ساختار و توپولوژی در شبکه ارتباطی خواهد بود.

 

.3موقعيت جغرافيايي بخش هاي مختلف شرکت نسبت به يکديگربسيار مناسب است.  لذا هزينه اجرای طرح های توسعه IS/IT در شرکت، بخصوص در بخش شبکه ارتباطی به طور نسبی پايين خواهد بود.

 

.4اخيرا شرکت، اقدام به جذب نيروهای جديدي ، با تخصص های مختلف مرتبط با IS/IT نموده که دانش روز در اين زمينه را دارا می باشند.

 

.5قدرت ارتباط گيری و شناخت کافی نسبت به تامين کنندگان عمده خدمات و تجهيزات فاوا در شرکت وجود دارد.

•تهديدها

 

.1در سال هاي اخير سهم شرکت در بازار کاهش يافته است.

 

.2بسياري از مشتريان پول نقد حمل نمي کنند و اصرار دارند که هزينه ها را از طريق حسابهاي بانکي و به شيوه الکترونيکی بپردازند . عدم توانمندی شرکت در مبادله مالی به شيوه الکترونيکی باعث از دست رفتن مشتريان شده است.

 

.3در سالهاي اخير برخي از رقيبان با به کارگيري IS/IT سهم خود را به عنوان رقيب شرکت در بازار بالا برده اند.

 

.4رويه هاي کاري شرکت کند هستند و جوابگوي انتظارات مشتريان و کارکنان شرکت نمی باشند.

 

.5حساب هاي ريز شرکت محاسبه نشده و در نتيجه باعث اتلاف منابع مالی در شرکت می گردد.

 

.6در سالهای اخير و با توجه به توسعه فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در کشور، تمايل تامين کنندگان و توزيع کنندگان محصولات شرکت، به دريافت الکترونيکی سفارش کالا و خدمات افزايش يافته است.

 

.7رقباي شرکت در طی ساليان اخير، دريافت سفارشات توليد و ارسال محصول را به شيوه الکترونيکی انجام مي دهند که باعث ايجاد رضايتمندی زيادی در نزد مشتريان شده است.

 

.8تجاری سازی تکنولوژی های جديد در حوزه فاوا باعث گرديده تا اغلب شرکت های خدماتی در اين حوزه، ديگر تمايلی به ارائه خدمات در خصوص سخت افزار، نرم افزار و شبکه های ارتباطی را که قديمی می باشند، نداشته باشند.

 

 

 

 

عنوان :

فرآيند کلي برنامه ريزی راهبردي فناوری اطلاعات سازمان ها

فرآيند تحليل و طراحی تغييرات فناوری اطلاعات سازمان

متدولوژی SWOT برای طراحی راهبردها

فرآيند کلي طراحي و تدوين راهبردهاي سازمان

ماتريس SWOT

مثال از ماتريس SWOT

فضای کلی راهبردهای ممکن برای تغيير سامانه های فناوری اطلاعات (IS/IT)

بکارگيري و پياده‌سازي استراتژي

ابزارهاي تدوين راهبردها در سازمان


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود