⭐️پاورپوینت آشنایی با شبکه و گراف های آن

دانلود پاورپوینت آشنایی با شبکه و گراف های آن

پاورپوینت آشنایی با شبکه و گراف های آن

دانلود پاورپوینت آشنایی با شبکه و گراف های آن

مشخصات فایل

تعداد صفحات 32
حجم 1915/694 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت آشنایی با شبکه و گراف های آن جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 32 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

شبکهٔ رایانه‌ای[۱] (به انگلیسی: Computer network) (کوتاه: شبکه) به اتصال دو یا چند سیستم (مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، و…) با توانایی ارسال و دریافت داده گفته میوشد. این انتقال داده‌ها می‌تواند با کابل چند رسانه‌ای، کابل نوری یا بیسیم انجام شود. همچنین میتوانیم منابع داخل شبکه را در درسترس تمامی کاربران درون شبکه قرار دهیم.

 

 

شبکه رایانه‌ای باعث تسهیل ارتباط میان کاربران شده و اجازه می‌دهد تا کاربران منابع خود را به اشتراک بگذارند. منابعی مانند فایل های داخل شبکه (شامل: اسناد متنی٬ عکس٬ فایل صوتی و تصویری و…) و همچنین پرینتر٬ اسکنر و دستگاه های مشابه که داخل شبکه استفاده میشوند. 

 

 

یک شبکه رایانه‌ای اجازه به اشتراک‌گذاری منابع و اطلاعات را بین دستگاه‌های متصل شده به هم، می‌دهد. در دهه ۶۰ میلادی، آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته (ARPA) پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته (ARPANET) برای وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا اختصاص داد. این اولین شبکه رایانه‌ای در جهان بود.[۲] توسعه شبکه از سال ۱۹۶۹ و براساس طرح‌های توسعه یافته دهه ۶۰ آغاز شد. 

 

فهرست مطالب
شبكه و گرافهاي آن
انواع گرافها
زير گراف
گراف جهت دار
ماتريس تلاقي
كات ست
گراف پيوسته و گسسته
تعريف كات ست
تعميم قانون گره به كات ست
كات ست هاي وابسته
حلقه
تعميم قانون حلقه 
قضيه تلگان
دو شبكه با يك گراف
بقاي توان مختلط
بقاي توان مختلط-تعدد منابع مستقل
امپدانس نقطه تحريك 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود